השגרירות הנוצרית הבינלאומית השיקה השבוע עצומה גלובלית נגד הגרעין האיראני. בעצומה, שתוגש בסוף חודש יוני למנהיגי מדינות המערב, נכתב כי "האיום הגדול ביותר כיום לישראל ולעולם כולו הוא החתירה הבלתי נלאית של איראן לנשק גרעיני". 
העצומה הגלובלית הושקה לאחר שבחודש מרץ חתמו כ-23,000 אמריקאים נוצרים על עצומה דומה, שאורגנה על ידי הסניף של השגרירות הנוצרית בארה"ב. העצומה הוגשה לנשיא אובמה ולמנהיגי הקונגרס האמריקאי.
בסוף חודש יוני עתידים להסתיים המגעים בין שש המעצמות לבין איראן בנושא פיתוח הנשק הגרעיני במדינה האסלאמית. בעצומה הגלובלית נכתב כי איראן, הקוראת למחוק את ישראל מהמפה, לא תהסס להשתמש בנשק גרעיני מדינות אחרות. עוד נכתב בעצומה כי במהלך הדיונים עם איראן ביצעו מנהיגי המערב ויתורים רבים, שהותירו בידי המשטר האיראני את היכולות להעשיר אורניום. את העצומה חותמת הקריאה: "אפילו לא פצצה אחת לאיראן".

מנכ"ל השגרירות הנוצרית, ד"ר יורגן בולר: "החלטנו להשיק את העצומה, מכיוון שאנחנו לא יכולים לראות את ישראל נתונה לאיום קיומי מבלי לפעול להסרת הסכנה. צריך להבין שציבור הנוצרים שתומכים בישראל מונה מאות מיליונים ברחבי העולם, ואני מקווה שהקול שלנו יישמע באופן ברור וחד משמעי. לעולם אסור להתיר לאיראן להחזיק אפילו בפצצה אחת".