סגן מפקד משמרות המשפכה של אירן, גנרל חוסיין סלאמי, אמר היום (רביעי) כי ארצות הברית מדברת במלים יפות על הביטחון והפיתוח העולמי, אך היא מהווה את האויב הקשה והגרוע ביותר שלנו. במהלך כנס ביטחוני (רביעי) באוניברסיטה בטהרן הוסיף סלאמי כי המערב משתמש בטכניקות חדישות כדי להפיץ סרטים פסולים שמטרתם להרוס את התשתית המוסרית בעולם, דבר שיביא להתמוטטות ביטחונית בינלאומית.

סלאמי הוסיף עוד, כי המעצמות מתחזקות צבאית ומערבות את ההתרחבות הצבאית בברבריות המדינית, כך שהם מתרחקים מהערכים של האל, דבר שיביא בסופו של דבר להתרסקותן ואף לקצן. 
סלאמי אמר כי אין מקום לנשק גריעיני במשטר איסלאמי וזהו הכיוון שמנחה מפקד המהפכה, האייטולה עלי חמינאי, שמדגיש כי יש לפתח רק טילים מדויקים שפוגעים במטרתם בצורה מדויקת וזאת כדי למנוע קורבנות. "הנחיה זו היא עקרונית ומוסרית לפני שהיא טכנית", אמר סלאמי. לדבריו,  אויביה של איראן אינם נותנים שום ערך לחיי אדם. "האיום הגדול ביותר על איראן כיום הוא שהצעירים יושפעו מהרעיונות והתרבות של האויב". הוא הדגיש כי ארצו פועלת לפיתוח היכולת הצבאית ובמקביל פועלת למניעת ההשפעה הרעיונית הזרה, וזה משהו שיביא לקידום הביטחון. 

בתוך כך, הגיע צוות המו"מ של איראן לווינה כדי לפתוח בסבב חדש של שיחות על הסכם הגרעין ואשר צפוי להסתיים ביום שישי.
סגן שר החוץ של איראן, עבאס אראקצ'י, אמר בתגובה להצהרות של סגנו של מזכיר המדינה האמריקאי, אנתנני בלינקן, כי ההסכם הסופי, אם יושג, יהיה מוגבל בזנמן מסוים ולא יהיה אינסופי. אראקצ'י הוסיף כי המחויבות שאיראן קיבלה על עצמה, לפיה ההסכמים הבינלאומיים, כמו הסכם אי הפצת נשק גרעיני, יישארו שרירים וקיימים כל עוד איראן תהיה חלק מההסכמים הללו.