"החל הקרב על הקלאמון נגד המדינה האיסלאמית דאעש", כך אמר היום (רביעי) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, שהוסיף: "אנו נחושים לחסל את הטרור מגבול לבנון. בסופו של דבר הם יובסו, ואני מדגיש: זה רק רק עניין של זמן".

בכנס בביירות אמר נסראללה: "אתמול הם תקפו אותנו עם מאות לוחמים בג'רוד ראס בעל בק. הם העריכו שהחזית שקטה וכי יפתיעו אותנו ואף יכבשו את המוצבים הרגישים שלנו, אך המוג'הידין שלנו עמדו מולם בגבורה, הביסו אותם והרגו כמה המהם. גם אצלנו נהרגו מספר לוחמים".
נסראללה הדגיש כי בימים האחורנים היו הישגים גדולים לחיזבאללה באזור הקלאמון ואמר כי כל הפסגות וההרים ששולטים על האזור נמצאים כעת בשליטת צבא סוריה ואנשי ההתנגדות (חיזבאללה-י"ע).

לדבריו, הניצחון הגדול נרשם בג'רוד ארסל, שם נחלו כוחות גב'הת אל נוסרה תבוסה גדולה. נסראללה הדגיש עוד כי "לא נסכים להימצאותו של אף איש של דאעש בגבול שלנו או קרוב לכפרים שלנו. אנחנו נביס אותנו תבוסה מלאה. זהו עניין של זמן. אנו לא ממהרים ופועלים בשקט על מנת להשיג את המטרה. מי שיש לו אנשים כמו שלנו, צריך להאמין שהניצחון הולך וקרב".
מזכ"ל חיזבאללה, שדיבר באמצעות מסך בכנס השני של "החידוש והג'יהאד הראעני של עלי חמינאי" - המנהיג הרוחני של איראן - דיבר על מה שהגדיר העליונות הרעיונית, האומץ והעובדה שמדובר באיש שהוא צופה פני עתיד כהגדרתו. "אין ספק שמדובר באיש דת איסלאמי גדול", שיבח את האייטולה.