סבב שיחות חדש של שיחות הגרעין בין איראן לשש המעצמות יחל הבוקר (רביעי) אחרי פגישה שתתקיים בווינה בין נציגי איראן ובכיר באיחוד האירופי, כך נמסר מהנציבות האירופית.
"הלגה שמידט, המנהלת הפוליטית של האיחוד האירופי ומקביליה באיראן עבאס אראגצ'י ומאז'יד ראבאנצ'י - יפגשו שוב, החל מיום רביעי, בתאריך ה-17 ביוני בוינה", כך נמסר מהאיחוד האירופי בהצהרה.
איראן וקבוצת שש המעצמות - ארה"ב, רוסיה, סין, צרפת, בריטניה וגרמניה - הגיעו להסכם מסגרת על תוכנית הגרעין האיראנית ב-2 באפריל בלוזאן. הם כיוונו להסכם סופי עד ל-30 ביוני שבו איראן, על פי ההסכם, תמתן את תוכניתה הגרעינית בתמורה להקלה בסנקציות הכלכליות.

באיראן חוששים מריגול ישראלי במו"מ

גורם המעורה בפרטי השיחות בין איראן והמעצמות, סיפר במוצאי שבת לסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" כי בטהרן שוקלים להעתיק את שיחות הגרעין מאוסטריה למקום אחר. זאת לאחר הפרסום קודם לכן ב"וול סטריט ז'ורנל" על כך שישראל הפעילה וירוס ריגול במהלך המשא ומתן, והשתילה אותו במחשבים בבתי המלון בהם מתקיימות השיחות. 
 
עוד דווח כי האיראנים שלחו מכתבים לשרי החוץ של אוסטריה ושוויץ, בהם הביעו דאגה מהפרסומים האחרונים בדבר וירוס הריגול שפעל במלונות בהם התקיימו השיחות. איראן אף דרשה כי כל מידע שיתגלה בחקירת הפרשה, יועבר גם לידיה, ועל פי דיווח בסוכנות הידיעות האיראנית "איסנא" אף ביקשה באופן מיוחד ממשרד החוץ האוסטרי לנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי לספק ביטחון-סייבר במהלך שיחות המשא ומתן,  משום שוינה מארחת את סבב השיחות הנוכחי. אוסטריה ושווייץ הודיעו שלשום כי יפתחו בחקירה בנושא.
 
שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי שוחרר  מבית החולים לאחר שנותח ברגלו והבטיח להיות "מעורב במשא ומתן". "אני אהיה מעורב לחלוטין בשיחות", אמר בהופעה ראשונית מאז פציעתו. "אני מעורב גם עכשיו. לא החמצתי דבר. אני אגיע לווינה ברגע המתאים בימים הקרובים כדי להיות נוכח ברגעים הקריטיים של השיחות".