"שהטרוריסטים יאכלו עוגה". כך סיכם  תושב לואיזיאנה את החוויה שעבר לאחר שרשת וואלמארט, ענקית הקמעונות האמריקאית, סרבה להכין עבורו עוגה עליה מופיע דגל הקונפדרציה  של מדינות הדרום, אך נעתרה והכינה לו עוגה עם דגל ארגון דאעש עליה.



עוגת דאעש

צ'אק נאצהמר הגיע לסניף המקומי של הרשת עם תמונה של דגל הקונפדרציה של מדינות הדרום, דגל שההיסטוריה שלו שנויה במחלוקת בארצות הברית ורבים סבורים כי הוא מייצג גזענות, עבדות ואפליה, אך במקום עוגה קיבל בחזרה פתק באנגלית עילגת בו נכתב "לא יכול להכין עוגה בגלל תמונה".



נאצהמר לא התבלבל וחזר עם תמונה נוספת בה מופיע דגל ארגון הטרור דאעש והפעם לא נתקל בסירוב. העוגה הוכנה לבקשתו ונשלחה אל ביתו. "אז ספרו לנו וולמארט מדוע אתם מרחיקים את תושבי הדרום מכם, עם האשפה הזו שאתם מאפשרים למכור בחנות שלכם בעוד שאת דגל הקונפדרציה המייצג את המורשת שלנו אתם מסרבים למכור?" שאל נאצהמר בסרטון שהעלה לרשת.



וואלמרט, כמו אמזון ורשת סירס, מסרבת למכור כל דבר הקשור לדגל הקונפדרציה, זאת לאחר הטבח שביצע צעיר בכנסייה של אפריקאים אמריקאים בעיירה צ'רלסטון, כשלפני הטבח הצטלם הצעיר כשהוא שורף את דגל ארצות הברית ומניף את דגל הקונפדרציה.



רשת וולמארט הגיבה למקרה המצער ואמרה כי: "העובד בחנות המקומית לא הכיר את דגל דאעש ולא ידע מה משמעותו. הכנת העוגה הייתה טעות ואנחנו מתנצלים עליה".