אבל כבד ירד אתמול על בני משפחתה וחבריה של מיטל בן נעים (30) עם היוודע דבר מותה שלשום בתאונת צניחה בצ'כיה. היא הותירה אחריה זוג הורים ושני אחים צעירים ממנה.

מיטל נהרגה בעת צניחה חופשית בה השתתף גם אחיה ליאור (26) ואדם נוסף, ככל הנראה המדריך. מסיבה שעדיין לא ברורה היא נכנסה ככל הנראה לסחרור ונפלה בעוצמה מגובה של כ-13 אלף רגל אל הקרקע. לאחר נסיונות החייאה של צוותי רפואה מקומיים נקבע מותה.
 
משרד החוץ מטפל בהטסת גופתה של בן נעים לארץ, אלא שלנוכח מורכבות התהליך, בשל הצורך לבצע נתיחה לאחר המוות בהתאם לחוק בצ'כיה לאחר תאונות – אמש עדיין לא היה ברור מתי גופתה תגיע. "אנחנו שבורים ומבקשים שהתהליך יסתיים כמה שיותר מהר. האסון שקרה לה הזוי וגם העיכוב הזוי. רצינו להיכנס לשבת לאחר ההלווייה", התבטא אחד מבני המשפחה בסערת רגשות. 


מיטל בן נעים ואחיה. צילום: באדיבות המשפחה 
 

בני המשפחה הסתגרו בביתם בחולון והתקשו להאמין לבשורה הנוראית. בבוקר הם עוד שוחחו עם כלי התקשורת, אבל בשעות אחר הצהריים הם ביקשו לכבד את פרטיותם. "זה אסון נוראי לכולנו", אמר קרוב משפחה בקול חנוק מדמעות.
 
האח ליאור חזר אחה"צ לארץ. בני משפחה קיבלו אותו בהתרגשות רבה. הוא מיהר לעלות לבית, כאשר ארשת פניו הבוכיים ממחישה את עוצמת האסון שחווה. "זו משפחה מאוד צנועה ושקטה שנפלה עליה כעת טרגדיה נוראית", סיפר שכן.
 
בן נעים, שיצאה לחופשת צניחה עם אחיה בעיירה שיברה, סמוך לפראג, חגגה כבר ביום ראשון, בטיסה לאירופה, את יום הולדתה. בני משפחה סיפרו שבמהלך חייה הקצרים הספיקה לעשות הרבה דברים ותמיד גילתה נחישות ודבקות במטרותיה. מיטל, שלא נרתעה מהסכנה, צנחה בעבר עשרות פעמים וגם אחיה אהב מאוד את הספורט האתגרי. היא היתה אמורה לשוב לארץ היום, ביחד עם אחיה, אבל האסון הכבד גדע את חייה בטרם עת.