את השם ויקטוריה דונדה פרז סביר להניח שלא שמעתם עד היממה האחרונה, אבל בארגנטינה היא מפורסמת מאוד, בעיקר לאור הדיון שהציתה מחדש במדינה בדבר הנקה בפומבי.



פרז הפכה להיות סמל למאבק הנשים בעולם, לאחר שחלצה שד במהלך דיון בפרלמנט על מנת להניק את התינוקת שלה. בזמן ההנקה, היא נתפסה בעדשת המצלמה והתמונה אף עלתה לטוויטר ומשם הדרך לעשות סערה ברשת היתה קצרה. את ההנקה היא ביצעה בזמן דיון בקונגרס במהלך החודש הקודם. בתה הקטנה, בת השמונה חודשים, אותתה לה כי היא רעבה. האם לא ממש התרגשה ממי שמסביב, חלצה שד ופשוט החלה להניק את הילדה.


פרז ידועה בארגנטינה בתור פוליטיקאית פרובוקטיבית, שהשתמשה גם במראה שלה על מנת לקדם את האג'נדות שלה ואף ספגה על כך ביקורת. היא מכהנת בתפקיד כבר שמונה שנים וידועה גם בתור תומכת נלהבת בזכויות אדם. מדובר באישה הצעירה בהיסטוריה, אשר נמצאת במעמד של חברת קונגרס בארגנטינה, מה שגם גורם לה למשוך אש.
 

ברחבי העולם מתקיים ויכוח סוער לגבי הנקה בפומבי ופרז הפכה להיות בן רגע דוגמא ומודל לעניין, כשנשים רבות טענו כי "ככה נראית אם אמיתית, בכל רגע בחיים את אמא, על אחת כמה וכמה כאשר את צריכה לשלב חיי משפחה ביחד עם קריירה תובענית באותו הזמן". גם בישראל מתקיים דיון מעת לעת על הזכות שיש לנשים להניק במקומות ציבוריים. קהילת מאמא-טבע בפייסבוק היא אחת הפעילות הגדולות ביותר בנושא, כמו כן גם ארגון לה לצ'ה מנסה לקדם את השיח לנושא בישראל.