אישה שירתה למוות באדם שניסה לתקוף אותה, ייתכן שבלי לדעת הרגה רוצח סדרתי, כך דיווחה המשטרה המקומית.



ניל פולס, נורה למוות בשבוע שעבר לאחר שנורה באקדח שלו על ידי נערת ליווי אותה הוא ניסה לחנוק, לפי התקשורת האמריקאית.



קציני משטרה בצ'רלסטון, וירג'יניה המערבית, חושדים כי פולס בן ה-45 היה אחראי לרציחתן של נערות ליווי נוספות בשנה האחרונה.



בראיון לתחנת הטלוויזיה המקומית, סיפרה האישה שירתה בפולס כי הוא הגיע לביתה לאחר שהתקשר למודעה שהיא פירסמה. "ידעתי שהוא הגיע כדי להרוג אותי", היא אמרה. "יכולתי להבין שהוא כבר עשה משהו רע כי הוא אמר לי שהוא הולך לכלא לזמן רב. באותו הרגע ידעתי שהוא הולך להרוג אותי".



האישה סיפרה כי היא נמלטה בזמן שפולס נילה לחנוק אותה והיא גרמה לו להניח את הנשק. היא הצליחה להשתלט על האקדח שלו וירתה בו.



כאשר הגיעו השוטרים לביתה הם מצאו "רשימת הריגה" - רשימה של יצאניות פוטנציאליות בכיס חולצתו שכל הנראה פורסמו באתר ליווי. המשטרה גם פרסמה תמונה של "הערכה לרוצח" שנמצאה בחלק האחורי של מכונית הסובארו של פולס הכוללת סכינים, גרזנים, מצ'טה וחומרי ניקוי.




"הערכה לרוצח" שנמצאה בכליו של פולס. צילום: מסך מאתר המירור


דובר המשטרה אמר: "הצלחנו לאתר את רוב הנשים וכולן פורסמו באותו אתר אינטרנט של שירותי ליווי". הוא הוסיף כי פולס במקור ממדינת אורגון, עבד כמאבטח, אבל לא היו לו הרשעות פליליות קודמות.



לפחות שש נשים - כולן עם היסטוריה של התמכרות לסמים ועבודה בתעשיית המין, נעלמו מהעיירה צ'יליקוט באוהיו בשנה האחרונה. ארבע מהגופות נמצאו, כאשר כמעט כולם נזרקו בנחלים הסמוכים. המשטרה כעת תבדוק במאגר הד.נ.א הארצי ותחפש התאמות למקרי רצח נוספים.