יצור גדול ובעל פרווה נצפה ברחובות העיר מילווקי בארצות הברית בשבוע האחרון.



אחד התושבים ראה את היצור רק לכמה שניות אך הוא אמר ש"הן היו מפחידות מאוד". לדבריו הוא זוכר שהיצור היה גדול, עם פרווה חומה וזנב ארוך ונראה כי לא מיהר לשום מקום. הוא המשיך לעקוב אחרי היצור המוזר שהלך בשכונה עד שנעלם ביער הסמוך.



קצין משטרה, ראה גם הוא את היצור למחרת ותיאר אותו בתור "בעל חיים חתולי שהתחמק בהצלחה מהמלכודות שהנחנו לו ברחבי העיר".



אנני נולן, תושבת השכונה, הבחינה בחיה נכנסת דרך הגדר בחצר האחורית שלה ואמרה שהיא קפאה במקום כשראתה אותו. "לא יכולתי לזוז", אמרה נולן לכתבים המקומיים מאוחר יותר והוסיפה: "חשבתי לעצמי, על מה אני מסתכלת?!".



בעיריית מילווקי עדיין לא בטוחים בדיוק באיזה סוג בעל חיים מדובר אבל דיווחו כי הוא נראה לראשונה בשבוע שעבר כשהוא שוטט בין שכונות העיר, ישב מתחת לגשרים והתרוצץ במורד הגבעות.



מומחה לחיות פרא אמר כי זה יכול להיות אריה אפריקאי צעיר שנרכש בשוק השחור לאדם פרטי כחיית מחמד. לדבריו יתכן כי האריה שוחרר לחופשי לאחר שהאדם לא הצליח להתמודד עם גידולו. יש לציין כי חוקי מדינת ויסקונסין מקלים בכל הקשור על החזקת בעלי חיים אקזוטיים.



עוד הוסיף המומחה כי יכול להיות שזה פומה, בעל חיים שכבר הבחינו בו באזורים המאוכלסים של המערב התיכון בשנים האחרונות.



בגן החיות המקומי ניסו להרגיע את התושבים והודיעו כבר ​​בשבוע שעבר שכל האריות נמצאים בגן.



התושבים המקומיים משועשעים מהעניין אבל גם מפחדים מהביגפוט המקומי או כמו שהמקומיים מכנים אותו -"האריה ממילווקי".



"האריה ממילווקי" כבר התפרסם ברחבי העיר והוחלט לפתוח לו חשבון טוויטר פעיל במיוחד, בו האריה לכאורה מספר איפה הוא ביקר בעיר, מתבדח על המשקל שלו וצוחק על הכלבים והחתולים בעיר שנאלצו השבוע להתחפש לאריות.



כמובן שלצד הבדיחות, התושבים מפוחדים וג'קי ברדלי, המתגוררת ליד הנהר, אמרה שהיא לוקחת את העניין ברצינות והיא אסרה על שלושת נכדיה לשחק בחוץ.



לורה הוד ובנה, ברנדון, סורקים את השיחים הסמוכים לביתם בכל פעם שהם יוצאים מהבית ורצים במהירות למכונית: "אני מפחד לצאת מהבית", אמר ברנדון.