אחד הסיוטים הגדולים ביותר שיכול להיות לאדם הוא למצוא את עצמו כנחשב למת, למרות שהוא עדיין נמצא בין החיים. אבל למרות זאת, לא קשה לתאר את דפיקות הלב של עובד בבית הקברות אשר גילה לתדהמתו כי זה ממש לא המצב.

קשישה בת 92, אשר סבלה ממחלות לאורך השנים האחרונות, ונחשבה לחולה מאוד, קיבלה טיפול רפואי, אך גם לאחר התברר כי הוא לא צלח והרופא הכריז על מותה לאחר שלא מצא דופק וציין כי היא לא נשמה. הוא הורה להודיע למשפחתה כי היא כבר אינה בין החיים וההכנות לקראת הלווייתה כבר החלו.
הרופא, בן 53, אשר שמו לא הותר לפרסום, עקב החוק בגרמניה שמגן על פרטיותו, יעמוד לדין ועשוי לקבל עונש שינוע בין קנס למאסר. הוא טען כי מצא את האישה ללא דופק וללא נשימה בבית האבות וכי לא היה לו ספק כי הוא צריך להכריז על מותה. היא הועברה אל בית הלוויות והוכנסה לאחר כבוד אל חדר הקירור. 

אך הדרמה החלה כאשר עובד שעבר במקום שמע צרחה שהגיעה מהמקום ומיהר לשם, רק כדי לגלות כי היא נמצאת בין החיים ובהיסטריה. אגב, האישה מתה כעבור יומיים ממחלת לב, אך התובע טוען כי זה לא קשור לאירוע. התביעה בגרמניה מתכוונת להאשים את הדוקטור שקבע את מותה של קשישה בת 92 ברשלנות.