התעללות מזעזעת נחשפה באנגליה. מטפלת במעון סיעודי צילמה את עצמה כשהיא מתעללת מינית בחולים זקנים, כשהמבוגרת ביותר בת 101 ולאחר מכן שלחה את הסרטונים לחבר שלה.



כריסטינה סתי, בת 25, מהעיר טורקי באנגליה, תקפה שלושה חולים כשעבדה כמטפלת במשמרות לילה במעון הסיעודי "דבון". הפרשה נחשפה רק לאחר שהיא מכרה את המחשב האישי שלה והאדם לו היא מכרה את המחשב, גילה את הסרטונים והעביר אותם למשטרה.



בבית המשפט היא סיפרה בעדותה איך לאחר שהייתה מצלמת את הסרטונים המחליאים, כשחלק מהם היו בני שבע דקות, היא הייתה שולחת אותם לחבר שלה כדי שיגיע לסיפוק מיני.



בין קורבנותיה היו שתי נשים הסובלות מאלצהיימר - בבית המשפט התמקדו במקרים שלהן משום שהן לא יכולות לזכור את התקיפה בשל מצבן. את אחת המנשים היא תקפה בלילה אחד שלוש פעמים ברצף והמטופלת כמובן לא הייתה מסוגלת להתלונן על כך, אבל במשטרה אמרו כי "האישה ידעה שמשהו לא טוב קרה לה".



קורבן נוסף בת 101, סובלת גם היא מאלצהיימר ובאחד מהסרטונים רואים כיצד היא תקפה אותה במשך דקות ארוכות כשבסיומם היא שאלה את קורבנה: "איך זה הרגיש לך?".



סתי תוארה על ידי המשטרה כ"מושחתת ומניפולטיבית" והיא נכלאה לעשר שנים לאחר שהודתה בחמש עבירות של תקיפה מינית בין ינואר 2014 למאי 2015.



גורם במשפט אמר שהיא לא רק השפילה את הקורבנות, אלא גם פגעה במוניטין של המטפלים ובבני משפחות הקורבנות. "הייסורים והמצוקה הם לא רק של הקורבנות אלא במידה רבה מאוד המקרה פגע גם במשפחות המטופלים, בני הזוג, ילדים ונכדים. הם יישארו עם תחושת האשמה כל חייהם", הוא הוסיף.



בחקירתה במשטרה אמרה סתי שהיא אוהבת את החבר שלה ו"אעשה הכל בשבילו", אמרה בבית המשפט. בן זוגה, בן 32, נעצר בחשד לקשירת קשר לביצוע תקיפה מינית, אך מאז שוחרר ללא הגשת כתב אישום.