בעיית המהגרים ממשיכה להטריד את אירופה ואף לגבות קורבנות בנפש. משאית נטושה "מלאה בגופות" של מהגרים נמצאה היום (חמישי) בצידו של כביש מהיר במזרח אוסטריה. 

המשטרה המקומית מסרה כי הערכתה היא שהגופות הן של פליטים. ג'ראלד פנגל, דובר המשטרה במדינת בורג'לנד באוסטריה, אמר לרשת NBC כי נסיבות המקרה אינן ברורות. 


האנס פטר דוסקוזיל, מפקד משטרת בורג'לנד, הוסיף: "אנחנו לא יכולים לומר בוודאות כמה גופות היו שם. אנו מעריכים כי מדובר ב-20 גופות, אבל זה יכול להיות גם 40 או 50. אנו חושבים כי מדובר בפליטים". העיתון "קרון" דיווח כי ממצאים מצביעים על כך שהקורבנות נחנקו. 
פנגל סיפר כי דלתות הרכב לא היו נעולות, ולא היה כל סימן לנהג. הוא הוסיף כי לרכב היו לוחיות זיהוי הונגריות. לטענתו, קולגות שלו תיארו את הרכב כ"מלא גופות". 
המשאית נמצאה על כביש מהיר כ-50 ק"מ מוינה, וכ-20 ק"מ מסלובקיה והונגריה. הדרך מהווה חלק מציר מרכזי המחבר את מזרח אירופה לגרמניה וצרפת. הטמפרטורות בוינה עמדו אתמול על 26 מעלות, ו-32 מעלות היום. 
 
קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, הנמצאת בווינה, אמרה כי כולם המומים מהחדשות על המהגרים המתים. "אנחנו המומים מהחדשות הנוראיות" אמרה מרקל במסיבת עיתונאים. "זה מזכיר לנו שאנחנו צריכים למצוא לנושא הזה פיתרון מהיר ובהתאם לרוח האירופית – סולידריות".