במהלך ראש השנה אנחנו רגילים לקבל ברכות ו"שנות טובות" מחברים וקרובים גם בפייסבוק. המנהג הזה לא פוסח, מסתבר, גם על יהודים מחו"ל, בהם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. 

"אני רוצה לאחל שנה טובה לכל החוגגים את ראש השנה - השנה היהודית החדשה. זהו רגע  להרהר בזמן המוגבל שיש לנו כאן, דבר שעשוי להוביל אותנו לחיים בעלי משמעות יותר", כתב מייסד פייסבוק והמליארדר היהודי בפוסט שפרסם בחשבונו. 

צוקרברג אף הוסיף כי "התפילה היהודית האהובה עלי נקראת "מי שברך". יש שם שורה שתמיד נוגעת בי ושאני חושב עליה כאשר אני ניצב בפני אתגרים: "תן לי למצוא את האומץ להפוך את החיים שלנו למבורכים". אני מקווה שלכולם תהיה שנה נפלאה, ושתמצאו את האומץ להפוך את העולם בשנה הזאת לחיובי ובעל משמעות". 

הפוסט זכה לעשרות אלפי תגובות של יהודים, מוסלמים ונוצרים שבירכו את צוקרברג ואת היהודים בברכת ראש השנה שמח. 

מארק צוקרברג בדרך להיות אבא: "הילדה עשתה 'לייק' בסריקת ההיריון"

זו היתה, אגב, שנה משמעותית מאוד לצוקרברג במישור האישי. לפני כחודש הוא דיווח ל-33 מיליון ה"חברים" שלו בפייסבוק כי אשתו פריסיליה צ'אן בהיריון וכי השניים מצפים לבת. 

 צוקרברג, שהונו מוערך בכ-32 מיליארד דולר (!), אפילו סיפר כי בתו, שעוד לא נולדה, הרימה את האגודל וסימנה "לייק" במהלך סריקת ההיריון האחרונה. "לפריסיליה ולי יש חדשות מרגשות, אנו מצפים לתינוקת קטנה", כתב בפוסט שלו צוקרברג בן ה-31. 
 
צוקרברג ופריסיליה, סטודנטית לרפואה, התחתנו במאי 2012  לאחר שהכירו בזמן לימודיהם באוניברסיטת הארוורד האמריקאית. 

אבל המולטי מיליארדר חשף גם כי אשתו עברה שלוש הפלות. צוקרברג סיפר כי הם החליטו לשתף את סיפורם כדי לעזור לאחרים, שאינם מרגישים שהם יכולים לדבר עם מישהו. "אתה מרגיש כל כך מלא תקווה כשאתה מתבשר על כך שאתה עומד להפוך לאבא", כתב צוקרברג.