חיל האוויר הרוסי חידש הבוקר (שני) את התקיפות על העיירה כפר נבודה בפרברי חאמה. בסך הכל ביצעו מטוסי הקרב הרוסיים לפחות 40 תקיפות. במקביל, נמשכים קרבות עזים בין כוחות המשטר וחיזבאללה יחד עם "כוחות ההגנה הלאומית" מצד אחד, לבין פלגים אסלאמיים ומורדים אחרים מצד שני בכפר נבודה. 

ארגון סורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסי קרב תקפו אזורים ליד כפר זיתא בפרברי חמאה הצפוניים. בנוסף, הותקפו אזורים באזור מנסורה ותל-ואסט במישור אל-ראב בפרברי חמאה הצפוניים. מוקדם יותר הודיעה רוסיה, כי מטוסי הקרב שלה תקפו ביממה האחרונה 55 יעדים של דאע"ש בסוריה. 
 
ארגון "אל-מרסד" הסורי לזכויות אדם דיווח, כי התקיפות כוונו נגד יעדים בצפון מחוז לטקיה שלחופי הים התיכון ובצפון מחוז חמאה שבמרכז המדינה. בפאתי העיר אל-באב בצפון סוריה, עיר הנתונה לשליטת דאע"ש, התפוצץ מחסן תחמושת. לפי שעה לא דווח על נפגעים בתקיפות האוויריות של רוסיה. במקביל, ארגוני מורדים ממשיכים לנסות להדוף את כוחות דאע"ש משטחים שכבשו בעיר חלב. 


בתוך כך, סעודיה הזהירה את רוסיה מהמשך המעורבות שלה במשבר בסוריה. השגריר הסעודי באו"ם מוחמד עלי נימר, אמר כי מוסקבה עלולה לספוג אבדות קשות יותר מאלו שספגה באפגניסטן. הוא הזהיר מפני המשך התמיכה הרוסית בחיזבאללה, איראן ומשטרו של אסד.

האיחוד האירופי קרא לרוסיה להימנע מתקיפת ארגוני המורדים המתונים. מועצת האיחוד האירופי הודיעה עוד כי על נשיא סוריה בשאר אסד להסתלק "במוקדם או במאוחר".

משרד ההגנה האמריקני הודיע כי הוא מקווה לדון בסוף השבוע עם רוסיה על הסדרי טיסה מעל סוריה. לדברי הפנטגון, הוא קיבל ממקבילו הרוסי תשובה להצעה להגדיר אזור טיסה בטוח למטוסים הפועלים בשמי המדינה.

בינתיים, בצפון סוריה הוקם כח חדש המכונה "כוחות סוריה הדמוקרטיים", שכוללים לוחמים ערבים וכורדים. ארגון "היומן רייטס ווטש" אמר כי יש עדויות שצבא סוריה משתמש נגד המורדים בסוג חדש ומתקדם של פצצות מצרר מתוצרת רוסית. בהודעת הארגון נאמר כי המידע מבוסס על תמונות וסרטונים שצולמו באזור חלב בתחילת החודש. אחד מראשי הארגון הבהיר כי "פצצות המצרר עלולות לפגוע באזרחים עוד שנים לאחר שתסתיים המלחמה בסוריה".