ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) פרסם היום (ראשון) סרטון חדש, בו נראה אחד הפעילים כשהוא פונה בעברית ומבקש להעביר מסר ליהודים בישראל.
בסרטון החדש נראה פעיל הארגון כשהוא חמוש בסכין, יחד עם שני חמושים רעולי פנים, ומאיים בעברית על ישראל בפתיחה ב"מלחמת האבן והעצים".
"המסר שלי אל הקצינים והחיילים וכל היהודים - נילחם בכם בעזרת השם, אנו מגיעים אליכם מכל העולם לשחוט אתכם כמו כבשים, התכוננו למלחמה גדולה, מלחמת האבן והעצים. זה קרוב ולא רחוק", אומר פעיל הארגון בשפה העברית.

לפני פחות משבועיים: סרטון נוסף

זהו הסרטון השני שמפיק הארגון בשבועיים האחרונים. לפני כשבוע וחצי פרסם הארגון את הסרטון הראשון בשפה העברית בו הוא איים באופן ישיר וגלוי על אזרחי ישראל. 
הדובר בסרטון מופיע כשהוא רעול פנים, מדבר בעברית רהוטה יחסית ומשתמש בביטויים המעידים כי הוא מכיר היטב את השפה היומיומית בישראל ("תעשו בינתיים מה בראש שלכם") ולא מקריא מטקסט כתוב. 
את דבריו הוא פתח באזהרה לכל היהודים אותם הוא מכנה "אויביהם הגרועים ביותר של המוסלמים". עוד אמר: "אני מבטיח לכם כי לא יישאר יהודי אחד בירושלים וברחבי הארץ. נמשיך הלאה עד שנפטור את המחלה הזאת מכל העולם".
"תחשבו מה יקרה לכם כשנגיע, עשרות אלפים מכל העולם. אנו נגיע לשחוט אתכם ולזרוק אתכם לזבל", ממשיך הדובר במסר שאינו משתמע לשני פנים, תוך שהוא מתייחס ליהודים בערבית כ"בני קופים וחזירים". הוא גם התייחס לגל הטרור הנוכחי ואמר כי הוא זורע פחד בקרב ישראלים. 
הדובר אף הוכיח כי הוא מכיר את השיח בישראל והתייחס לגבולות הסכמי סייקס-פיקו בין המדינות הערביות. הוא הבטיח כי בקרוב יהיה המזרח התיכון כולו בידיהם: "גבולות סייקס פיקו ששומרים עליכם, לא יישארו הרבה זמן.  הסרנו אותם בין סוריה לעיראק ונסיר אותם בין סוריה לירדן ובין ירדן לפלסטין". 
"אלו לא סתם דיבורים, אנחנו מתקדמים אליכם מכל הכיוונים. מכל רחבי העולם נגיע אליכם לחסל אתכם", אמר הדובר תוך שהוא הראה מפה המציגה את התקדמות אנשי הארגון לאורך גבולותיה של המדינה. את דבריו סיים הטרוריסט בשליפת סכין וקריאת שורה מהקוראן.