הפתעה בתוך העוף: רובין בת ה-18 ואביה מייקל סטראוד בן ה-50, מהעיר וורת'ינג במערב ססקס בבריטניה, בסך הכל רצו להכין עוף לארוחת הערב. הם קנו עוף ברשת "טסקו" ושילמו עבורו ארבעה יורו וחצי, חזרו הביתה מרוצים מהרכישה והחלו במלאכת הבישול.



מה רבה הייתה תדהמתם כשהם גילו שהעוף לא היה נקי וכי וצוות חנות המזון לא הוציא את קרביו, כך שהתגלה להם מחזה לא סימפטי בו מערכת העיכול של העוף היתה עדיין מלאה בפסולת ומזון לא מעוכל. אכן, מחזה לא נעים.




עוף ההפתעות. צילום: מתוך אתר המירור


רובין, העובדת כמלצרית למחייתה, טענה כי העוף הריח מצואה וכי עדיין היו לו נוצות בעורף. אמרנו כבר - בעלי קיבה רגישה, אתם עדיין יכולים להימלט מהזוועה. רובין ואביה ההמומים מיהרו בחזרה לחנות כדי להתלונן והופתעו כשהצוות במקום הציע להם להחליף את העוף ללא שום פיצוי או בדיקה.



רק לאחר שהם המשיכו להתלונן אודות "עוף ההפתעות", הם הורשו לבחור כל בשר או עוף אחר בשווי של עד עשרה יורו (היו לארג'ים איתם) ורשת "טסקו" התחייבה לחקור את האירוע.



רובין המזועזעת סיפרה כי "קנינו את העוף בארבעה יורו וחצי וחשבתי שהמחיר היה טוב לתרנגולת גדולה. כששמנו את העוף על מגש כדי להכין את הצלי של יום ראשון, הסתכלנו פנימה והיינו בהלם מוחלט". רובין המשיכה ותיארה: "זה גרם לי להרגיש חולה ולעוף היה ריח מגעיל. זו היתה הפעם הראשונה שהלכנו לקניות ב'טסקו' וזו בהחלט הולכת להיות גם הפעם האחרונה".




רובין ומייקל המזועזעים. צילום: מתוך אתר המירור


בסיום המקרה רובין אמרה כי זו צריכה להיות אזהרה חמורה לצרכנים על האופן בו סופרמרקטים שומרים את הבשר. "אני חושבת שזה אולי קרה בשל חוסר האחריות בתעשיית המזון". אביה הסכים עם זה ואמר שמעתה הוא ייזהר בקניית בשר וכי הבעיה היא לא רק בקרב לקוחות "טסקו", אלא בכל הסופרמרקטים השונים. "צריך להיות זהיר במיוחד בעת רכישת בשר ותמיד לצפות לבלתי צפוי".



דובר "טסקו" אמר: "אנו קובעים לעצמנו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לאיכות המזון שלנו והיינו מאוכזבים לשמוע על האירוע הזה. התנצלנו בפני מר סטראוד, הצענו לו מחווה של רצון טוב ונערוך חקירה של המוצר".




פינקנו אתכם שוב בעוף המזעזע. שוקלים להפוך להיות צמחוניים? צילום: מתוך אתר המירור