המספר המעודכן של קרבנות מתקפת הטרור הגדולה בתולדות צרפת עומד על 128 הרוגים, כך נמסר על ידי השלטונות במדינה, אך מספר זה עלול להשתנות במהירות, משום ש-99 פצועים מתוך 250 נמצאים במצב אנוש בבתי חולים ברחבי פריז. שמונה מחבלים נהרגו, שבעה מתוכם פוצצו את עצמם בעזרת חגורות הנפץ שלבשו ואחד נורה לפני שהספיק, אך לחוקרים לא ברור עד כה אם אכן מדובר בכל המחבלים או שיש כאלה שעדיין מסתובבים חופשיים.



צפו: אנשים נמלטים מהתאטרון לאחר תחילת הטבח



במהלך הבוקר נחקרו ניצולים של סדרת הפיגועים כדי לנסות  לזהות את המחבלים ולבדוק אם אותם מחבלים שהתחלקו לצוותים ביצעו את הפיגועים בחמישה מקומות שונים בבתי קפה ומסעדות באזור ככר הרפובליקה. בעוד שחוליה אחרת של מתאבדים פעלה ליד איצטדיון סטאד דה פרנס בסן שני מצפון לפריז במהלך משחק הכדורגל צרפת- גרמניה, בנוכחותו של הנשיא פרנסואה הולנד שהוברח מהמקום בשעה שהמשחק נמשך עד תומו.



רק בשעות הבוקר, לאחר זיהוי ראשוני, החלו לפנות את הגופות  מתוך אולם התיאטרון "בטאקלאן", שבו היה הטבח הגדול ביותר שגבה את חייהם של 82 אנשים, רובם צעירות וצעירים שבאו למופע של להקת הרוק האמריקני "דה איגלס". מצב החירום ברחבי צרפת שעליו הכריז אמש נשיא צרפת פרנסואה הולנד נכנס לתוקפו. בתי הספר והאוניברסיטאות נסגרו והפיקוח בגבולות חודש. כל קווי רכבת התחתית של מזרח פריז אינם פועלים וכמו כן נאסרו התקהלויות פומביות. השווקים לא נפתחו. בוטלו מופעים ונסגרו אתרי שעשועים כמו הדיסנילנד. הנשיא הולנד כינס הבוקר שוב את הקבינט הבטחוני שלו.


כתמי דם נותרו על המדרכה

פריצת היחידה ללוחמה בטרור לתיאטרון הבטאקלאן נערכה בשני חלקים, כשחלק גדול מהקהל הלכוד נותר שם בליל אמש  במשך שלוש שעות. בפריצה הראשונה פונו צופים שהצליחו להימלט מאחורי הקלעים, למרתפים או לגג והועברו לחצרות סמוכות ולבתים סמוכים. בשנייה, שארכה כחצי שעה, נהרגו המחבלים.  

שעות ארוכות ניצבתי הלילה ליד תיאטרון הבטאקלאן ושמעתי את הירי והפיצוצים. אחר- החלו לצאת החוצה ניצולים מזועזעים. פרדריק שהגיע למופע מחוץ לפריז לא ידע איך יגיע הביתה וסיפר ששירותי ההצלה נראו לו מבולבלים  והגשת העזרה התנהלה בעצלתיים.

"חשבנו בהתחלה שמדובר בחזיזים, אבל אז ראינו ששלושה צעירים לבושי שחור יורים מקלצ'ניקוב. נשכבנו על הארץ, אבל הם המשיכו לירות באנשים מקרוב. נצמדתי לגופה של הרוג לידי כדי שיחשבו אני מת. אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה הרוגים. דרכתי על גופות וברחתי לבית השימוש, אבל אחד המחבלים שהיה לידי, צעיר בגילי עם זקנקן, ירה בי אבל פגע לי ברגל. והצלחתי להינצל. קודם לכן הם צעקו: 'זה בגלל הנשיא שלכם הולנד שנלחם בסוריה'.

הנשיא הולנד, שהופיע הבוקר בנאום לאומה, אמר כי צרפת במצב מלחמה, הבטיח שהפעולה נגד הטרור שאורגן מבחוץ עם סיוע מבפנים תימשך והכריז על אבל לאומי של שלושה ימים. כמו כן, הבטיח לכנס את שני בתי הנבחרים בוורסאי, ארוע נדיר שנערך רק בתקופות חירום.