בלאק פריידיי הוא יום שמקדש את חוויית הקניות הקפיטליסטית בעזרת אין ספור מבצעים והנחות שונות.עם זאת, בזמן שקמעונאים רבים הורידו מחירים באופן משמעותי כדי לציין את הארוע, היו כאלה שבחרו לחגוג אחרת. החברה שמייצרת את משחק הקלפים הפופולרי "קלפים נגד האנושות" (cards against humanity), עשתה הרבה כסף מלמכור כלום.



החברה שמשווקת את הקלפים כ"משחק מסיבות בשביל אנשים נוראיים", עשתה 71 אלף דולר כשחייבה קונים בחמישה דולר עבור שום דבר. באתר שלה הוחלף עמוד הכניסה בברכה מיוחדת עבור בלאק פריידיי, שהזמינה את הצרכנים למלא את פרטיהם האישיים, כולל שם, מייל ומספר אשראי. בנוסף הופיעה הבהרה בזו הלשון: "אני מבין שאני משלם לקרדס אגיינסט יומניטי 5 דולר ולא מקבל דבר בתמורה". 



החברה הוסיפה כי "בבלאק פריידיי כל אחד מוכר משהו. אנחנו החברה היחידה שמציעה את חוויית הקנייה העילאית והמתנשאת של לקנות כלום. המתנה הכי גדולה ביום הזה היא לקנות כלום, ואנחנו מציעים את הכלום הזה במחיר רצפה של חמישה דולר בלבד. איך אתם מרשים לעצמכם לוותר על הזדמנות כזאת?" החברה לא חשפה מה תעשה בכסף אבל אמרה שתכריז על כך בקרוב.



בשנה שעברה לאחר תעלול דומה קיבלו האנשים שנרשמו לשירות שקית ובה קקי, ובשנה שלפני כן העלתה החברה את מחירי המוצרים בחמישה דולר. "כולנו שונאים את בלאק פריידיי, זה פשוט יום נורא", אמר אחד מיוצרי המשחק, מקס טמקין, ואף התייחס בדבריו לחג הודיה שחל יום לפני כן. "יום אחד אתה אמור להגיד תודה על מה שיש לך, ויום לאחר מכן יש פסטיבל תקשורתי שמורכב מאנשים שנלחמים זה בזה כדי להשיג הנחה של 50 דולר על טלוויזיה".