פגיעה קשה בישראל: לאור המצב הביטחוני בישראל, ארצות הברית פרסמה אזהרת מסע לישראל. בהודעה נכתב כי "אזרחים אמריקאים צריכים להיות מודעים לסיכונים המתמשכים הכרוכים בנסיעה לאזורים המתוארים באזהרת המסע, שבהם יכולים להיות מתחים מוגברים וסיכונים ביטחוניים". זהו חידוש של אזהרה שפורסמה בחודש פברואר.

את ההודעה פרסמה מחלקת המדינה האמריקאית ולפיה כאמור, תיירים בישראל צריכים להכיר מבעוד מוקד את מיקומו של המקלט הקרוב לביתם הזמני. עוד נכתב בהודעה: "המצב הביטחוני מורכב ויכול להשתנות מיום ליום, בהתאם למצב הפוליטי, אירועים אחרונים ואזור גאוגרפי. עלייה במתיחות פוליטית ובאלימות בירושלים ובגדה המערבית הביאה לפציעתם ולמותם של אזרחים אמריקנים".
על ירושלים נכתב כי הרגישויות והמתיחויות שסובבות את העיר עלולות להוביל להפגנות, עימותים ומעשי טרור. "אפילו הפגנות שלוות יכולות להפוך לאלימות תוך רגע", נכתב. באזהרת המסע מצוין כי מאז אוקטובר 2015 חלו עימותים רבים בין מפגינים לבין הרשויות בישראל בשכונות במזרח העיר, אך לעתים גם במערבה. בנוסף נאסר על עובדי הממשל האמריקני לנסוע בחלק מהמסלול של הרכבת הקלה בבירה.

אמריקאים התבקשו לקחת בחשבון מגוון איסורים על עובדי המדינה: לא להשתמש בתחבורה הציבורית, לא להמתין בתחנות אוטובוס ולבקש אישור מראש כדי להגיע למרחק של 11 קילומטרים או פחות מרצועת עזה ושני קילומטרים וחצי מהגבול עם לבנון. בנוסף, ציינו במחלקת המדינה כי אזרחים אמריקאים נפצעו ונהרגו בגל הסכינאות וכתבו כי "עליהם להיות מודעים להמשך הסיכונים לטייל באזורים המצוינים, שבהם יש מתחים וסיכונים ביטחוניים".