יצאה מזה: יואן זאי היא דובת פנדה בת שנתיים המתגוררת בגן החיות בטאיפיי, טאיוואן. במהלך הבוקר (שבת) ערכו המטפלים שלה דגימת דם שגרתית, שבמהלכה בלעה בטעות הפנדה את המחט של מזרק הבדיקה. לאחר הדגימה, יואן זאי ניסתה לקחת בפתאומיות את המחט, והמטפלים לא הצליחו למנוע את התקרית. 


הפנדה תפסה את המחט בשיניים ולא הסכימה לשחרר עד שבלעה אותה. בעקבות האירוע, היא הורדמה ונלקחה לבית החולים לקבלת טיפול. הווטרינרים ערכו בדיקות רנטגן וגילו כי המחט ממוקמת בדרכי העיכול של יואן זאי. הם נקטו באמצעים שונים כדי להבטיח שלא תהיה פגיעה בוושט שלה ובבדיקה השנייה שערכו גילו כי המחט כבר הגיעה למעי הדק. בשל התנועה המהירה בדרכי העיכול שלה, הווטרינרים החליטו לנקוט בפתרון יעיל אך יצירתי ולחכות עד שהמחט "תצא לבד" מגופה בדרך המסורתית. לשם כך, הרופאים האכילו את יואן זאי הקטנה במזון מיוחד שיזרז את התהליך.
לאחר מספר שעות, ועם קצת דאגה וחשש בקרב המטפלים, עשתה הפנדה את צרכיה והוציאה גם את המחט מגופה. המבקרים בגן החיות, שדאגו גם כן לשלומה של גורת הפנדה הראשונה שנולדה בטיוואן, שמחו לראותה אותה אחרי ההליך, כשהיא בריאה, שמחה ושלמה. 

גורת הפנדה יואן זאי כשרק נולדה, גן החיות בטאיוואן
יואן זאי היא הגורה של זוג דובי הפנדה טואן טואן ויואן יואן, אשר הגיעו בשנת 2008 כמתנה לגן החיות מסין. יואן זאי, גורת הפנדה הראשונה שנולדה בטאיוואן הגיעה לעולם בחודש יולי בשנה שעברה, לאחר טיפולי הפריה שעברו הוריה.
לידתה של הגורה הקטנה יצרה התרגשות גדולה בקרב התושבים במדינה, והיא מסוקרת רבות ומצולמת ע"י המבקרים ואנשי התקשורת, שדואגים לתעדה ולעקוב אחר התפתחותה בשקיקה.