קנביס עם חותמת: חברה מניו יורק נערכת לשווק את מה שהיא טוענת כמריחואנה הכשרה הראשונה בעולם. איחוד הרבנים האורתודוקסים של ארה"ב אישר לשימוש את המריחואנה הרפואית שלא למטרות עישון של חברת ויראו, כך הכריזה החברה בהודעה לתקשורת.

חברת ויראו היא אחת מחמש חברות לאספקת מריחואנה רפואית שנבחרו לפעול במסגרת תוכנית המריחואנה הרפואית של מדינת ניו יורק, שתיכנס לתוקפה בחודש הבא. אף אחת מהחברות האחרות לא תשיק מוצר כשר אחר. 
"חותמת הכשרות של איחוד הרבנים האורתודוקסי לא רק יעזרו לנו לשרת את הצרכים הרפואיים של הקהילה היהודית הגדולה ביותר בארה"ב, אלא גם להילחם בסטיגמות מצערות המקושרות למריחואנה רפואית", אמר מנכ"ל ויראו ארי הופנונג. "ההודעה שולחת מסר חשוב לתושבי ניו יורק מכל הדתות המשתמשים בקנאביס רפואי על מנת להקל את הכאב והסבל, ובשום אופן לא מייצגים את את "תרבות החשיש".  
הרב מנחם גנק, מנכ"ל מחלקת הכשרות של איגוד הרבנים, אמר בהצהרה כי מוצרי הקנביס הרפואי של ויראו, "פותחו כדי להקל על כאב וסבל בתיאום עם מדיניות החמלה של מדינת ניו יורק". עוד נמסר בהודעה כי "שימוש במוצרי קנאביס רפואי מומלצים על ידי רופא לא צריך להיחשב כחטא, אלא כמצווה". 

ויראו צפויה לפתוח ארבעה דוכני מכירות קמעוניות של מוצרי מריחואנה רפואית בינואר, בהם שניים באזור העיר ניו יורק.