נמשך קרב הגרסאות בין שגריר ארה"ב בישראל לשעבר לראש ממשלת ישראל: בנימין נתניהו יצא נגד דבריו של מרטין אינדיק שטען בראיון ברשת פי בי אס כי ישב לידו בזמן הלוויתו של יצחק רבין ז"ל וכי נתניהו אמר לו ש"הרצח יהפוך את רבין לגיבור".

בעימות האחרון, כתב אינדיק בטוויטר כי "השיחה של ושל ביבי התקיימה ב-5 בנובמבר 95 בזמן שישבנו יחד בטקס האשכבה לרבין בכנסת". זאת לאחר שבלשכת נתניהו הפצירו כי השניים לא ישבו יחדיו בזמן ההלוויה, ואמרו על ה"תיקון" לגרסת אינדיק כי "אחרי שהגרסה השקרית הראשונה הופרכה, ממציא אינדיק גרסה שנייה, שקרית גם היא" והוסיפו: "רה״מ נתניהו לא אמר את הדברים שאינדיק מייחס לו".


בלשכת ראש הממשלה הכחישו באופן גורף את הפרטים שמסר אינדיק תחילה ומסרו כי "הדברים לא היו ולא נבראו". מהליכוד נמסר כי "זהו שקר גס נוסף של מרטין אינדיק, שאינו חדל להכפיש ולהשמיץ את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו".
 
בלשכתו של נתניהו הוציאו גם צילום מסך מהלוויתו של רבין המוכיחה כי נתניהו לא ישב ליד אינדיק. בזמן הלוויה ישבו ליד נתניהו שהיה אז יו"ר האופוזיציה משה קצב ומרטין שלאף. 
 
בראיון הטלוויזיוני אמר אינדיק כי "אני זוכר שנתניהו ישב לידי ואמר לי 'תראה, תראה את זה. הוא הופך לגיבור עכשיו. אבל אם הוא לא היה נרצח, אני הייתי מביס אותו בבחירות ואז הוא היה נכנס להיסטוריה כפוליטיקאי כושל".
 
אינדיק סיפר עוד על תחושותיו של נתניהו ועל כך שהוא עסק בניתוח הפוליטי של המצב ולא באירוע הטרגי של הרצח: "גם ברגע הזה של תמיכה אדירה, רגע טראגי של תמיכה ברבין, נתניהו חשב שרבין היה על הקרשים מבחינה פוליטית לפני שנרצח".
 
בנו של ראש הממשלה המנוח יובל רבין אמר בראיון לגל"צ כי "אני מתקומם על הדברים. מקומו של אבי בהיסטוריה היה מובטח גם אם נתניהו היה מנצח או מפסיד. המון דוברים של הימין ואחרים אומרים דברים מקוממים ומרגיזים. אף אחד לא יכול לנחש את תוצאות הבחירות, גם ביום הבחירות עצמו. זה מרגיז אותי ביותר אבל צריך להיצמד לעובדות. ב-92' אבי זכה באמון הציבור עם 44 מנדטים, 50% יותר מהליכוד. הוא ידע לנצח בחירות, להוביל מהלכים ולקבל החלטות".

לפני ששמע את הכחשת ראש הממשלה נתניהו אמר רבין הבן כי הוא מאמין לאינדיק: "אני מאמין למרטין אינדיק ובטוח שיש חלקים רבים בציבור שלא מאמינים לו ולא רוצים לשמוע את הדברים. על אותו המשקל, יש לי את אותה לגיטימיות להגיד שרבין גם היה מנצח בבחירות ב-96'".
 
ממפלגת המחנה הציוני  נמסר בתגובה כי "דבריו של נתניהו בהלוויית ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז"ל, מוכיחים לאיזה שפל מסוגל להגיע נתניהו. מאז, יומיים לאחר רצח מתועב של ראש ממשלה, ועד היום, דבר אחד לא השתנה - את נתניהו מעניין רק נתניהו - גם עכשיו, כשהוא אזרח עייף וסחוט שלא מתפקד כראש ממשלה ולא נותן פתרונות לאזרחיו, הוא חושב רק על טובתו האישית ולא על טובת מדינת ישראל".