חלל תת קרקעי קטן ששימש פעם כשירותים ציבוריים וממוקם באחד האזורים המסוגננים בלונדון מוצע למכירה במחיר התחלתי של 1.4 מליון דולר. המיקום במחוז ספיטלפילדס, מזרחית למרכז לונדון, מתואר במודעת המכירה כ"ייחודי ומלא אופי". מדובר במועדון לשעבר שהפך לשטח תעשייתי כבר לפני 15 שנה, וכרגע פועל במקום דוכן אוכל לבנוני.



חוץ מהחלל התת קרקעי שגודלו כ-180 מ"ר, כלול במחיר גם שטח המדרכה, 435 מ"ר. התושבים המקומיים, מודאגים מהאפשרות שיפתח מועדון חדש שיהווה מטרד חדש באזור העמוס גם כך. בעבר נסגר מועדון שנפתח במקום בגלל תלונות על רעש ורשיונות, כך לפי דיווח בלונדון סטנדרד.



זה היה "מקור בלתי נדלה לבעיות", אמר יו"ר ארגון קהילת ספיטלפילדס, מאט פייפר. "כשהוא נסגר הייתה עצומה מקומית נגדו ומאות אנשים מהקהילה חתמו עליו. מי שיקנה את המקום יצטרך להתגבר על המכשול, אך זה לא בלתי אפשרי".



אך לאחרים יש זכרונות טובים מהמקום. "אהבתי את המקום הקטן הזה" צייץ משתמש בטוויטר. לאל דויל, מחברי הלהקה הוט צ'יפ, היו תחושות דומות. הוא צייץ "עשיתי שם את אחת מההופעות הראשונות שלי בלונדון, כשחיממתי את הוט צ'יפ לפני שהצטרפתי ללהקה. הזמנים משתנים".