רוג'ר היה רק גור קנגורו קטנטן ויתום כשנמצא בשנת 2006, בצד הכביש ליד אימו שמתה. היום הוא קנגורו עצום מימדים שמבדר את ההמונים שבאים לבקר בשמורת הקנגורו שבאליס ספרינג'ס, צפון אוסטרליה. בצילום האחרון שלו שהשמורה שיתפה ברשת, נראה רוג'ר הענקי עומד על שתי רגליו האחוריות. באתר השמורה נכתב: "לאחר פגרת הקיץ, אנו ממשיכים את סיורי השקיעה המודרכים שלנו, והנה רוג'ר שלנו בתמונה נהנה מתשומת לב המבקרים שלנו".



הענק רוג'ר שוקל קרוב ל-89 ק"ג ומתנשא לגובה המרשים של 2.07 מטרים, כשהוא עומד על שתי רגליו. הוא בן תשע, כשתוחלת החיים של קנגורו אדום יכולה להגיע ל-22 שנים. אם לא די בכך, ליונק הכיס הזה שרירים חזקים להחריד והוא בעל הכוח והעוצמה של מתאגרף קיקבוקסינג. יש לו ניתורים מרשימים, והוא גם אסרטיבי ולא מתבייש להפגין כעס או להראות שאיננו מרוצה. למעשה, אחד מהתחביבים האהובים על רוג'ר הוא לרדוף אחד המטפל המסור שלו בכל פעם שהוא "פולש" למתחמם של הקנוגרו.



רוג'ר, שהשמורה באליס-ספרינג'ס היא ביתו, גם מתאמן כל יום – משטר התעמלות הכולל ריסוק של מיכלי פח גדולים. המטפל שלו, כריס ברוגלה, סיפר לדיילי מייל האוסטרלי: "משטר האימונים היומי שלו כולל התכתשות ביריביו בסגנון קיקבוקסינג ורדיפה אחר "אימא" שלו האנושית – כלומר אחריי".