מזעזע: אב גילה כי בתו שנעלמה מביתה נרצחה, דרך מהדורת החדשות בטלוויזיה, לאחר שהמשטרה שכחה לספר לו. ניקול בת ה-13 נעלמה מביתה בלקסבורג, וירג'ינה בארצות הברית וגופתה נמצאה שלושה ימים לאחר מכן במרחק 100 קילומטרים מהמקום בצפון קרוליינה. אביה, דיוויד לובל, גילה כי היא נרצחה תוך כדי שהוא צפה בטלוויזיה, לאחר שהמשטרה שכחה לספר לו לפני שהודיעה ​​לכתבים.



האב ההמום סיפר בתוכנית הטלוויזיה האמריקאית "ד"ר פיל", כיצד הרשויות שכחו להודיע ​​לו כי גופת בתו נמצאה לפני שהתקשורת עודכנה על כך ואמר כי לאחר מכן קציני המשטרה סיפרו לו כי הילדה הקטנה שלו נדקרה אך לא סיפקו לו מידע נוסף לגבי המניע לרצח או האם היא הותקפה מינית.



דיוויד אייזנאואר, סטודנט להנדסה בן 18, הואשם ברצח ניקול וחטיפה מדרגה הראשונה. סטודנטית נוספת להנדסה, נטלי קיפרס, בת 19, מואשמת שעזרה לו להיפטר מהגופה.



המשטרה אמרה לאב כי החשודים תכננו לשסף את גרונה אבל לא הצליחו. לובל אמר שהוא לא יודע איפה היא נדקרה כי הוא לא יכול להביא את עצמו לראות את גופתה: "כשהביאו אותה לבית הלוויות, לא יכולתי להסתכל על הגופה" והוסיף: "אני יודע שהיא נרצחה ואני רוצה צדק בשבילה, אבל כרגע אני לא מספיק גבר כדי להתמודד עם לראות את גופתה".



לובל אמר עוד בתכנית הטלוויזיה כי "אני בטוח שהיא נלחמה כמו חתול בר, היא הילדה שלי, אני יודע שהיא נלחמה".