ארגון מעקב לזכויות אדם בסוריה שמושבו בבריטניה דיווח הלילה (בין רביעי לחמישי) כי שלושה טילים ישראליים פגעו במוצבים של צבא סוריה מדרום לדמשק. לפי הדיווח, התקיפה אירעה סמוך לציר שמוביל לדרעא. נגרם נזק, אולם טרם ברור מה היקפו ואם היו נפגעים בנפש. כזכור, בדיווח שהתפרסם באתר "אל מוניטור" נכתב כי ישראל ירתה שלושה טילים לעבר מוצב של הצבא הסורי. גם שם לא נמסר על נזק או הרוגים. מקור צבאי המזוהה עם ממשלת סוריה ואתר "אל-מנאר" המזוהה עם חזבאללה הכחישו את הדיווחים שלפיהם התבצעה תקיפה ישראלית במדינה.
כזכור, באוקטובר מטוסי חיל האוויר תקפו מספר מטרות חזבאללה בדרום סוריה, כך לפי דיווחים בכלי התקשורת בסוריה. על פי הדיווחים, בסביבות השעה 12 חדרו מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי משטח לבנון אל שטח סוריה ותקפו מטרות בדרום סוריה, באזור הגבול הלבנוני-סורי (אזור " ג'ארוד" ו"אל קלמון"). היה זה הייחוס ראשון של תקיפה אווירית לישראל (על פי מקורות זרים) מאז כניסתה של רוסיה ללחימה בסוריה.
 

תקיפה בדמשק

בתוך כך, בנובמבר דווחו כלי תקשורת המקורבים למשטרו של הנשיא בשאר אסד, כי ישראל ביצעה תקיפה סמוך לשדה התעופה בדמשק. על פי הדיווחים, סמוך לשעה 18:00 כלי טיס ישראלים ביצעו את התקיפה, אולם לא התגלה היעד למעשה והאם הותקפו שיירות נשק, או שמא נעשה ניסיון לפגוע בהתארגנות שישראל רואה בה קו אדום, כמו הקמת תשתית טרור נגד ישראל בחסות איראן. 

בישראל שומרים על התנהלות קבועה בנוגע לפרסומים מסוג זה ולא מתייחסים לדיווחים זרים, אולם יש לזכור כי ישראל הכריזה על מדיניות ברורה שלא תאפשר חציית קווים אדומים כמו העברת נשק בין סוריה ללבנון או הפרת הריבונות הישראלית.