מזעזע: שני שודדים נכנסו לתוך חנות בלונדון וחנקו גבר שישב בה. לאחר מאבק איתו הגבר נחנק ואיבד את ההכרה, השניים הורידו ממנו את שעון הרולקס המוזהב, לקחו אותו וברחו מהמקום. המשטרה פרסמה בכלי התקשורת את תמונות השודדים שצולמו במצלמה במעגל סגור במהלך התקיפה הברוטלית שאירעה בשבוע שעבר, בניסיון לתפוס את העבריינים.



מהסרטון שנחשף, רואים את השודדים עומדים מחוץ לחנות להשכרת מכוניות, עושים עצמם מסתכלים על המחירים ואז נכנסים לחנות ומתנפלים על הגבר. הקורבן בן 46, ישב ליד שולחן העבודה כאשר הבריונים נכנסו והוא ניסה להדוף אותם. אחד מהם החזיק אותו בראשו וחנק אותו עד לנקודה שבה הוא איבד את הכרתו והשני לקח כאמור את שעונו, רולקס בשווי 15 אלף יורו.






בסרטון ניתן לראות כי לאחר שהקורבן הופל לרצפה, הוא רעד וניסה לקום על רגליו. השודדים נמלטו מהחנות ונכנסו לתוך רכב פיג'ו 206 בצבע שחור שבו היו עוד גבר ואישה. השוטרים מנסים להתחקות אחר השודדים והפיצו את סרטון השוד וכן תמונות שלהם.



מתוך השוד הברוטלי. צילום: אתר הדיילי מייל
מתוך השוד הברוטלי. צילום: אתר הדיילי מייל



הבלש קונסטבל אנדרו פיין סיפר על המקרה: "החשודים עמדו מחוץ לחנות במשך זמן מה, הסתכלו במחירון בכניסה וחנקו אותו עד לנקודה שבה הוא איבד את הכרתו". עוד הוא אמר: "למרבה המזל הקורבן לא נפצע באורח קשה ולא דרש טיפול בבית חולים. החלטנו לשחרר את הסרט כדי להראות את רמת האלימות בו ולבקש את עזרת הציבור, בתפיסת העבריינים".