מקרה מזעזע: אלכסנדר קלאק בן 33, חנק למוות את אשתו ניקיסיאן, הניח את גופתה במזוודה והשליך אותה בקבר מאולתר לאחר שהיא גילתה שהוא מנהל רומן עם הבייביסיטר שלהם. הרצח המחריד אירע ביום הנישואין הרביעי של בני הזוג, כאשר אשתו של קלאק, בת 27, איימה לעזוב את הבית יחד עם בתם בת השנתיים.



קלאק וניקיסיאן עברו מלונדון לגרנדה, שם הוא ניהל חברת אספקת דגים למלונות וסופרמרקטים. הוא נידון בבית המשפט למאסר של 70 שנה - אחד העונשים המחמירים שנגזרו באי גרנדה, ללא אפשרות לעונש מוות. קלאק ירצה את עונשו בכלא ריצ'מונד היל, בו נמצאים בעיקר חברי כנופיות אלימות.



אביה של ניקיסיאן אלביס פלטשר, אמר מחוץ לבית המשפט: "הצדק יצא לאור". בבית המשפט נחשף כי ניקיסיאן נמצאה בתוך תיק וסבלה מ-18 פציעות נפרדות. קלאק התייפח ואמר שהוא לא התכוון לרצוח את אשתו שאותה אהב מאוד לטענתו. עוד הוא אמר כי לפני שהכניס את גופת אשתו לקבר המאולתר, כרע על ברכיו, הרכין את ראשו, ליטף את שערה בחיבה ואמר שהוא מצטער.



הקבר המאולתר בו נמצאה הגופה. צילום: מתוך "המירור"
הקבר המאולתר בו נמצאה הגופה. צילום: מתוך "המירור"



עורך דינו של קלאק אמר לאחר הדיון: "הסימפתיה יוצאת אל משפחת הקורבן אך הוא אמר כמה הוא מצטער". עוד הוא הוסיף: "אנו חושבים כי המשפט הוא יוצא דופן קשה".