לקוחות סרבו לקבל שירות מלוקה באוטיזם; בעל המסעדה יצא להגנתו

מנהל מסעדת "גרנאשה בוולקדן" במנצ'סטר סיפר כיצד הלקוחות תהו על העסקת המלצר, והוא בתגובה פרסם פוסט בדף הפייסבוק של העסק שבו שאל האם ישנם אנשים נוספים שיסרבו לקבל שירות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מלצרות
מלצרות | צילום: אינגאימג

פוסטר, שאובחן כאוטיסט לפני שבע שנים, סיפר כי חווה אפליה נגדו פעמים רבות בשל היותו אוטיסט. לדבריו, "אני ישר מרגיש שזאת אשמתי ונכנס למצב של התגוננות. אני תמיד חושב שעלי להתנצל. התנצלתי בפני הלקוחות, והם עשו מזה עניין גדול. השולחן השני ששירתי השאיר טיפ כל כך גדול שהייתי בטוח שזו לא אשמתי. אני משתדל מאוד לא לקחת את זה אישית כי זה קרה לי כל כך הרבה פעמים בעבר וכבר התרגלתי לזה". עוד אמר פוסטר כי הוא שמח שג'נינגס ושותפתו נקטו עמדה ותמכו בו. פוסטר סיכם: "הלקוחות אמרו שהם לא ידעו שאני אוטיסט, אבל אני לא צריך להסתובב עם חולצת טריקו שכתוב עליה 'אני אוטיסט', נכון? אני צריך לקבל יחס הוגן ושווה בדיוק כמו כל אחד אחר במסעדה".

תגיות:
בעלי מוגבלויות
/
מלצרות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף