כפר בצפון יורקשייר שבאנגליה, בשם מערב הסלרטון עומד למכירה. הכפר כולל בין היתר: 8093 דונמים של קרקע חקלאית,  112 דונמים של חורש טבעי, 43 בתים, פאב מקומי ואחוזה עתיקה ובה 21 חדרי שינה.  איב דונאיי,  בעלת הכפר ששמרה על דמי שכירות נמוכים בכפר, נפטרה בגיל 84 ב- 2010.
 
 עוד משחר ילדותה אהבה איב דונאיי לבנות מודלים מיניאטוריים, וכאשר אביה הוריש לה כפר שלם היה זה חלומה של ילדה קטנה שהתגשם.

הכפר ביורקשייר נמצא בבעלות משפחת דונאיי כבר למעלה מ -150 שנה. החל מהפאב המקומי, המוסך, השדות, מגרשי הספורט ואחוזה עתיקה עם 21 חדרי שינה. אוכלוסיית הכפר מונה 375 תושבים בגילים שונים המאכלסים 43 בתים. 
 

הכפר עומד למכירה בעבור 20 מיליון פאונדים בלבד. סוכנות הנדל"ן המקומית שמציעה את הכפר פרסמה מודעה בזו הלשון: "הקונה ירכוש כפר יורקשיירי טיפוסי עם אופי ושמור להפליא, מקום שהזמן בו  'עמד מלכת'". 
 
ללא יורש יחיד, ירשו בני המשפחה המורחבת של איב את הכפר, והחליטו למכור אותו בתקווה למצוא קונה עשיר ונדיב. עם זאת, התושבים חוששים שמכירת הכפר תסמן את סוף עידן החיים הכפריים שלהם.
 
איב, בוגרת אוניברסיטת אוקספורד בעלת תואר ראשון בצרפתית מ -1948 עבדה בפאריס ובלונדון לפני שחזרה לכפר. היא ירשה את האחוזה ואת כל הכפר כשאביה מת בשנת 1964. הרווקה התימהונית שמרה לאורך כל השנים על דמי שכירות נמוכים ושמרה על קהילה תוססת עם שורה של שירותים הכוללים: בית ספר יסודי וקבוצות כדורגל, קריקט ובאולינג מקומיות.
 
ברנרד קול, יו"ר מועצת מחוז הסלרטון אמר: "משפחת דונאיי היתה ידועה כל השנים ביחסה הפילנתרופי לתושבי הכפר ופעלו תמיד לטובת הכלל, ואיב דונאיי הטיבה עימם באופן מיוחד. עבור התושבים שחלקם חקלאים, מכירת הכפר מהווה מקור משמעותי לדאגה. הם היו תחת חסות המשפחה הפטרונית במשך כל כך הרבה שנים והחששות משינויים שאולי ייעשו על ידי הבעלים החדשים מדאיגה אותם מאוד". 
 
אחותה הצעירה של דונאיי, ורנה אליוט, שחיה בכפר עד שעברה ללונדון בגיל 18, אמרה ש'הזמנים משתנים' והם שהובילו את המשפחה להעמיד את הכפר למכירה.
 
היא הודתה שהכפר אולי לא 'הכפר הכי יפה בעולם,' אבל אמרה שהוא היה אהוב על ידי דורות של משפחתה. "הסבא רבא שלי, סבא ואבא אהבו אותו. כולנו אהבנו אותו וקשה מאוד למצוא כפר עם אנשים נאמנים ויפים מאלו המתגוררים במערב הסלרטון. יש בה תחושה אמיתית של קהילה, שקשה למצוא בימים אלה".