"אמא למופת": כל פעם כשאנחנו חושבים שראינו כבר הכל ושמענו כבר הכל ושלא קיימת עוד רמה של רוע שלא פגשנו, אנחנו מופתעים מחדש. הסיפור הקשה הבא אירע במקסיקו -  פעוטה הוזנחה עד כדי כך שהיא נמצאה משותקת ונאכלה חיה על ידי נמלים וכעת בית המשפט דן את אמה, המואשמת בהזנחה והתעללות ל-30 שנות מאסר בכלא המקסיקני.



לונה אסטפניה, הייתה בת 18 חודשים בלבד כשהיא נמצאה רעבה וחולה באופן קשה בבית בעיר המקסיקנית הדרומית של צ'יוואווה בשנת 2014. היא נלקחה לבית חולים אך נפטרה כעבור מספר חודשים. אמה, מריאנה ליזת' סאלאס הרננדז, בת 20, נעצרה לאחר ששכנים מודאגים סיפרו למשטרה כי הפעוטה נשארה לעתים קרובות לבדה. האם נמצאה כאמור אשמה ברצח ונידונה ל-30 שנות מאסר על ידי שופט פדרלי. החוקרים סיפרו כיצד הרננדז פשוט לא דאגה לבתה ולא האכילה אותה במשך 15 ימים בסוף אפריל ותחילת מאי בשנת 2014.



כאן לא תמו הזוועות אותן חוותה הפעוטה המסכנה - היא הפכה למשותקת כתוצאה מנפילה וסבלה מפציעת ראש בעודה רק בת חודשיים. כאשר גופתה נמצאה על ידי המשטרה ושירותי הרווחה, לונה סבלה מתת תזונה חמורה והייתה מכוסה בנמלים שאכלו חלקים מגופתה. לונה מיד נלקחה לבית חולים אך מצבה היה קשה והיא מתה מאוחר יותר. חובשים אמרו כי הפעוטה סבלה מייסורים בחודשים האחרונים לחייה.