גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, דווחו כי הנהלת טוויטר סגרה את אחד מחשבונות הטוויטר שלה, לו היו 196 אלף עוקבים. זאת לאחר שבחודש שעבר סגרה טוויטר עמודים רשמיים של אל-קסאם בערבית, עברית ואנגלית.

דובר הזרוע הצבאית בעזה, אבו עוביידה, הגיב לדברים בהודעה שפורסמה באתר הרשמי שלו. "סגירת החשבונות הוכחה שהנהלת טוויטר נכנעה ללחצי הכיבוש", אמר אבו עוביידה. "זה מראה שהנהלת הטוויטר אינה אובייקטיבית בכל הנוגע לסוגיה הפלסטינית, והיא נכנעת ללחצים פוליטיים ואף מזדהה עם הכובש הציוני נגד הקורבן הפלסטיני".

מייסד ומנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי. צילום: רויטרס

 
אולם, הוסיף הדובר, סגירת החשבונות המקוונים "מוכיחה שהמסר שלנו מכאיב לאויב ולאנשיו ברחבי העולם. זו הוכחה על השפעת הקול של החופש האמיתי וההתנגדות שיוצא מפלסטין ומגיע לבעלי המצפון החופשיים ברחבי העולם". עוד נאמר, כי "גדודי אל-קסאם ימשיך להעביר את מסריו בכל האמצעים הטכנולוגיים, וימשיך לדפוק על כל דלת וחלון תקשורתי, שיוכל להגיע ללבבות מיליונים, שהאויב ותומכיו מנסים להרדים אותם ולהרחיקם מהקונפליקט על אדמת פלסטין המבורכת".

כאמור, הנהלת טוויטר סגרה בחודש שעבר את העמודים הרשמיים של אל-קסאם בערבית, עברית ואנגלית, לאחר שמספר העוקבים בהם הגיע ליותר מ-200 אלף, ואילו הציוץ מחדש של מסרי הארגון ב-2016 הגיע ליותר מעשרה מיליון.