ממשיכה להתנהל חקירת אירוע הרצח של שמונה בני משפחה, שנמצאו ביום שישי האחרון כשהם ירויים בארבעה בתים בפייק קאונטי, הסמוכה לאוהיו. רשויות האכיפה באוהיו האמונות על החקירה, אמרו הבוקר (שני) כי המעשה תוכנן מראש ובקפידה: "זה היה מבצע מתוחכם והביצוע שלו תוכנן מראש. מי שביצעו אותו ניסו לעשות כל מה שביכולתם על מנת לעכב את החקירה והתביעה", מסר היועץ המשפטי לממשלת אוהיו מייק דווין.

 
החוקרים חשפו ממצא שאותר באחת מזירות הרצח, שיכול להוביל להתפתחות בחקירה. מדובר בשלושה אתרי גידול מריחואנה, שנמצאו באחד מהבתים בו נרצחו חלק מבני המשפחה. החוקרים סרבו לציין האם הקנאיבס אכן קשור באופן ישיר לאירוע הרצח.
 
השריף של פייק קאונטי צ'רלס רידר והיועץ המשפטי לממשלת אוהיו אמרו כי זה ברור ששמונה הקורבנות, שטווח גילם נע בין 16 ל-44, נבחרו בכוונה תחילה ולא בצורה אקראית. רובם הותקפו כשהיו בשנתם. דווין סרב להגיב לשאלה האם נמצא מניע אפשרי לרצח הנורא, או האם אותרו חשודים במעשה. "אינני יודע אם זה יש חשוד אחד או חשודים - זה יכול להיות אחד, שניים שלושה או ארבעה שביצעו את המעשה. במסיבת עיתונאים ששודרה בטלוויזיה המקומית, ציין דווין כי  18 ראיות נשלחו לניתוח במעבדה לזיהוי פלילי של המדינה וכי 60 אנשים נשאלו על האירוע, ונוספים צפויים להיחקר בהמשך. 

אתמול הסתיימה נתיחה שלאחר המוות בשבעה מתוך שמונה גופות הנרצחים. כמו כן נשלחו חוקרים על מנת לסרוק את האזור ולאסוף ראיות חדשות, במידה ויימצאו. האירוע הכה בתדהמה את תושבי המקום, ורבים מן האזרחים נרתמים לסייע על מנת לפענח את האירוע. אחד מהמסעדנים המקומיים, ג'ף רובי, הציע פרס בסך 25 אלף דולר עבור כל מי שיוביל למעצר או הרשעתו של האחראי או האחראים לרצח.

זירת הרצח. צילום: רויטרס

 

"יש דם בכל הבית"

 
כזכור, שמונה בני אדם נרצחו ביום שישי האחרון ביריות בפייק קאונטי ונמצאו מתים בארבעה בתים שונים. לפחות שבעה מהם, אלה שנמצאו בשלושת הבתים הראשונים, הם בני משפחה אחת - חמישה מבוגרים ונער. בין הנרצחים, אם שבנה בן החמישה ימים שכב לצדה. שלושה ילדים נוספים, ובהם תינוק בן כמה ימים, שרדו את הטבח. כבר באותו היום החלה המשטרה המקומית לנהל מצוד אחר הרוצח או הרוצחים, בהנחה שהם קרוב לוודאי חמושים ומהווים סכנה לחברי המשפחה האחרים. 

אמש נחשפה הפנייה הבהולה הראשונה למשטרת סינסינטי, שהודיעה על הימצאות שתי הגופות הראשונות. המתקשרת אמרה למוקדן: "יש דם בכל הבית. אני חושבת שהגיס שלי מת. זה נראה כאילו מישהו פוצץ אותם במכות. אני חושבת ששניהם מתים". מדובר באחת משתי שיחות חירום למוקד המשטרה שהוקלטו באותו יום, ושוחררו בשבת על ידי משרד התובע המחוזי.