סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, טען הלילה (שני) כי "ישראל מאמנת עשרות קצינים בצבא הסעודי" במסגרת הקשרים החשאיים בין שתי המדינות. לדבריו, ההחלטה שהובילה סעודיה להגדיר את חיזבאללה "ארגון טרור" במועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ובליגה הערבית, נובעת משיתוף הפעולה בין הממלכה לישראל.



סגנו של חסן נסראללה שצוטט בסוכנות הידיעות הרשמית בלבנון, הוסיף עוד כי "סעודיה משלימה היום את מעגלי הפרויקט הישראלי במפגשים פומביים וחשאיים, כאשר היא מודיעה באמצעות שר החוץ עאדל א-ג'ובייר, על מחוייבותה להסכמים הבינלאומים, בהם הסכם קמפ דיויד (הסכם השלום בין ישראל למצרים), גם אם למטרת הקמת הגשר המחבר בינה לבין מצרים".



קאסם סיכם, כי ריאד "נמנעת זה שנים מהענקת סיוע להתנגדות הפלסטינית או לעם הפלסטיני ואינה משתפת פעולה עם איראן בכל הקשור לאינטרסים של האזור ויציבותו".



בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו התייחס לחיזבאללה לאחר שהצהיר בשבוע שעבר כי רמת הגולן תישאר בידי ישראל. משום שספג גינויים מארצות הברית ומגרמניה, הסביר את המהלך: "איני יודע אם יושג הסדר בסוריה שישמור על האינטרסים שלנו, שכוחות חיזבאללה ודעאש לא יהיו במדינה”, אמר, “השליח של האו”ם בסוריה פרסם טיוטה של הסדר שהסעיף הראשון שלו הוא שסוריה תשלוט בגולן. למי בדיוק נחזיר אותו? לדאעש, לחיזבאללה או לאיראן? זה אבסורד. הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפנים את המציאות. הסיפור של הגולן נגמר. הגולן יישאר כולו בידינו. אין תביעה כזו יותר. צריך להכיר בזה שכל סוריה זה אוסף מובלעות של מיעוטים נרדפים. ההצהרה שלי נועדה להעביר מסר לעולם ולהרגיל את הקהילה הבינלאומית לכך”.