רק באנגליה? הארי ווב, בן 21 מסווינדון באנגליה, היה תחת השפעת אלכוהול וסמים כשהוא תקף מינית אישה בזמן שהיא ישנה בביתו אחרי שבילו יחד. ווב נשלח לכלא בשל התקיפה ועד כאן זהו מקרה שגרתי לצערנו של עבריין מין שנכלא. אך, במהלך ריצוי עונשו הוא ייצא לחופשה מוזרה שבית המשפט אישר לו.



ווב ביקש בדיון מיוחד בבית המשפט "קראון סווינדון" מול השופט פיטר בלייר, לצאת לחופש בפסטיבל גלסטונברי למוזיקה שיתקיים בחודש יוני. עורך הדין של ווב הסביר כי הנאשם כבר הזמין ושילם מראש עבור חופשה לו ולבני משפחתו. עוד אמר עורך דינו כי ווב ומשפחתו משתתפים קבוע בפסטיבל, אליו מגיעים בסביבות 175 אלף בני אדם בכל שנה. באופן מפתיע, השופט בלייר אישר את הבקשה ועבריין המין המורשע יוכל לבלות בפסטיבל.



הבחורה שהוא תקף אמרה לאחר ששמעה על החופשה המוזרה: "אני לא יודעת מה השופט חשב, אני מרגישה כל כך מאוכזבת. מה שהארי ווב עשה לי שינה את חיי והוא חי את חייו כרגיל". עוד היא אמרה: "הוא יסתובב בפסטיבל גלסטונברי, צופה בלהקות האהובות שלו כאילו שום דבר לא קרה. זה לא הגיוני".



השופט בלייר סירב להתנצל בפני האישה, הוא אמר שהוא יסביר את החלטתו אם היא תבקש ממנו. על ווב נגזר עונש מאסר על תנאי של 12 חודשים ושלושה חודשים בפועל. הוא מוזיקאי במשרה חלקית שמנגן בגיטרה בלהקה שלו ושל שני חבריו ולנו נותר לתהות האם דבר כזה יכול לקרות גם בארץ.