כלי התקשורת המקומיים בהונגריה פרסמו היום (שלישי) פרטים חדשים על חקירת מקרה הרצח המחריד של אופיר גרוס, המטייל הישראלי שנרצח במדינה בשבוע שעבר. על פי מקורות הונגריים, שני הרוצחים הם צ'ארלס נ', וא.ס מיסה, בני 21 ו-19, תושבי טיזקססק, שנמצאת מדרום לבירה בודפשט.

על פי הפרטים שפורסמו, השניים רצחו את גרוס במטרה לשדוד אותו. גרוס שהה בית החווה של אחד משני רוצחיו, כשהצעירים הכו את גרוס למוות בלבנים בשעה שישן. השניים גם גנבו ומכרו את הטלפון הנייד והמחשב שהנייד שהיו ברשותו של גרוס. הם החביאו את הגופה בחדר סגור בבית ולאחר מכן השליכו אותה ביער סמוך. 
המשטרה הצליחה לאתר את מקומו של גרוס בזכות אישה שראתה אותו שותה בירה בלובי של בית מלון סמוך. על פי המקורות ההונגריים רוצחיו של גרוס נתפסו לאחר שחפצים ופריטי לבוש של גרוס נמצאו ברשותם. 

גרוס, בן ה-40, תושב ירושלים, היה סטודנט לתואר שני בגרמניה שנסע לטייל בהונגריה. לדברי משפחתו, גרוס נעלם לפני כשבועיים בעת שטייל בחופשה בין סמסטרים. עם ההודעה על היעלמותו, שגרירויות ישראל בגרמניה והונגריה, יחד עם נספח המשטרה היושב בברלין, היו בקשר עם שלטונות הונגריה בנושא ועדכנו באופן שוטף את המשפחה. ביום ראשון האחרון אותרה גופתו של גרוס ביער בהונגריה ולאחר מכן נעצרו שני החשודים במעשה.