מושל אוהיו, ג'ון קייסיק, מתכנן לפרוש מהמירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית, בדרך לנשיאות ארה"ב בכך ש"ישהה" את הקמפיין להרצתו. כך אישרו מספר מקורות לרשת NBC. הוא ביטל קודם לכן אירוע מתוכנן, על מנת שיתאפשר לו לתת הצהרה באוהיו. 

קייסיק נותר המועמד היחיד מול דונלד טראמפ במירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית, אחרי שהסנאטור טד קרוז מטקסס פרש גם הוא מהמירוץ והשהה את ריצתו לתפקיד הלילה. טראמפ ניצח באינדיאנה אמש, וגרף את כל 57 הצירים של המפלגה הרפובליקנית, כך לפי NBC.
בתגובה, קרוז השהה את ריצתו לתפקיד וסיכם כי הוא לא מצא "נתיב בר-קיימא" להפיכתו להיות נושא הדגל של המפלגה הרפובליקנית בבחירות הכלליות. טראמפ מצדו, בירך את יריבו הפורש: "הוא יריב קשוח וחכם". לאחר ניצחונו אמר טראמפ: "טד קרוז, אני לא יודע אם הוא אוהב אותי או לא אוהב אותי, אבל הוא היה מתחרה טוב ויש לו עתיד מדהים". טראמפ הביס את קרוז וגרף 53 אחוזים מהקולות, קרוז הסתפק ב-36 אחוזים מהקולות והרחק מאחור, ג'ון קייסיק עם שבעה אחוזים בלבד.

סנדרס גבר על קלינטון באינדיאנה


בקרב בין הדמוקרטים, ברני סנדרס גבר על הילרי קלינטון עם 52 אחוזים מהקולות, כאשר מזכירת המדינה לשעבר סיימה עם 47 אחוזים. מדובר בתוצאות הכוללות את מרבית הקולות, 97 אחוזים מהקולות הרפובליקנים ו-94 אחוזים מהקולות הדמוקרטים. 

המפסיד הגדול בצד הרפובליקני הוא קרוז, שרק לפני שבועיים סקרי דעת קהל הראו כי ינצח באינדיאנה. "העסק נגמר", הצהיר טראמפ עוד לפני שנודעו התוצאות של הפריימריז באינדיאנה. מבחינה סטטיסטית-אלקטוריאלית, טראמפ לא מפריז. הוא קרוב מאוד למספר הנכסף של 1,237 הצירים הנחוץ בהצבעה בוועידה להשגת המינוי הסופי כמועמד לנשיאות. אבל המרוץ האמיתי של טראמפ כרץ יחידי במסלול לנשיאות רק מתחיל.