חוסר רגישות: גבר בן 80, מוותיקי הלוחמים במלחמת העולם השנייה, נהרג לאחר שפורצים נכנסו לביתו והיכו אותו באכזריות עד זוב דם, תוך שהם שדדו ממנו 30 אלף יורו. כעת בני משפחתו מותחים ביקורת על תפקוד המשטרה משום שלא נתנו להם להיפרד ממנו מפני שטענו שהוא נמצא בזירת פשע סגורה.



טומי וורד מת חמישה חודשים אחרי ששודדים תקפו אותו בביתו בעיר רות'רהאם בדרום יורקשייר באנגליה, בחודש אוקטובר האחרון. בעקבות השוד וורד סבל משבר בגולגולת, בלסת בצלעות ובאצבע ולרופאים לא נותר הרבה מה לעשות.



בתו טוענת שהמשטרה מנעה ממנה ומאחיה לתת לאביהם נשיקה אחרונה כשהיה על ערש דווי וכי הם ראו את גופתו רק לאחר מותו בבית החולים רות'רהאם, משום שבמשטרה טענו שהם צריכים להגן על ראיות משפטיות. ג'קי פרי, בת 52 ואחותה לינדה, בת 56, אמרו שהן לא יכלו להיפרד כראוי מאביהם כי גם מיטת בית החולים שלו הפכה לזירת פשע. "הם הרימו את ידיו ורגליו למעלה. לא יכולנו אפילו לתת לו חיבוק", אמרה פרי. "עיניו היו פעורות לרווחה והפכו לשחורות. המוות הלך והשתלט עליו עד שהורשינו להיפרד ממנו כמו שצריך ולנשקו. זה היה כמו סרט אימה", היא הוסיפה. האחות השנייה לינדה, סיפרה כי "לא יכולנו לראות אותו אחרי שהוא מת. הם שלחו את גופתו לבדיקות ובשלב מסוים הם איבדו את מוחו. אנחנו כבר בשבעה מדורי גיהנום".



ילדיו של טומי ורד. צילום: דיילי מייל
ילדיו של טומי ורד. צילום: דיילי מייל



וורד, אב לארבעה, סב ל-12 נכדים ו-15 נינים, הוא כורה לשעבר ששירת בגדוד נורפולק במלחמת העולם השנייה. וורד התגלה על ידי המטפל שלו כשהוא במצב קשה וזאת לאחר שילדיו ניסו לשכנע אותו לעבור לדיור מוגן לפני השוד, אבל הוא היה נחוש בדעתו להישאר בביתו, שם הוא חי במשך יותר מ-30 שנה עם אשתו דורותי ושם הוא גם כאמור מת.