טרגדיה בדטרויט: ילדה כבת חמש שיחקה עם אחיה הקטן ועם שכנה בן השנתיים אתמול (רביעי) ומצאה אקדח מסוג ריבולבר, שהיה תחוב מתחת לכרית של סבתה בביתה. האקדח היה טעון. בזמן שהחזיקה את האקדח בידיה, ירתה בטעות בנשק, והכדור פגע בצווארה, וכתוצאה מכך מתה הילדה. סבה של הילדה עלה מיד לקומה העליונה, שם שיחקו נכדיו, ומצא את אחיה התינוק, ומיד חייג למשטרה. פרמדיקים הגיעו לזירה ונאלצו לקבוע את מותה.

"זו טרגדיה נוראה שהותירה את כולנו בהלם ושברה את לבנו", אמרה דודתה של הילדה לתקשורת. "אנו נקרעים מבפנים. היא היתה ילדה קטנה ונפלאה. כל מה שאהבה לעשות היה לשיר", אמרה הדודה.


הירי אירע בסביבות השעה חצות (שעון ארצות הברית) בזמן שסבה וסבתה של הילדה שמרו עליה בביתה בדטרויט. סבתה שהתה באותה עת בקומה הראשונה של הבית, במטבח, ובעודה מבשלת לנכדיה, ששיחקו בקומה העליונה, נשמעה הירייה. "לקבל שיחת טלפון ובה נאמר לך כי ילדה בת 5 ירתה בעצמה הוא משהו שאיני יכולה אפילו לתפוס", אמרה מפקדת בכוח המשטרה לתקשורת המקומית.

לאחר חקירת סבתה של הילדה, היא שוחררה לביתה. המשטרה הודיעה כי בימים הקרובים היא תחליט האם להגיש כתב אישום, וכי זה תלוי בתוצאות החקירה המתמשכת של נסיבות האירוע.
הירי מגיע לאחר ימים לאחר שילד בן 9 באותה עיר ירה בעצמו בטעות באקדח שמצא בחצר ביתו. לפי החדשות המקומיות, מאז חג הפסחא מתו חמישה ילדים כתוצאה מירי בשוגג בדטרויט, בעצמם או באחרים. ברחבי ארצות הברית אירעו 88 מקרים טרגיים של ירי בשוגג של ילדים בעצמם או באחרים מאז תחילת השנה. ב-2015 אירעו 278 מקרים כאלה.