בכיר חזבאללה, מוסטפא באדר א-דין, נקבר באיזור דאחייה שבביירות הערב (שישי). בלוויה נשא דברים סגן מזכ"ל חזבאללה, שיח' נעים קאסם, שאמר כי "נהיה נוכחים במקום, בזמן ובשיטה שתגן על פרויקט ההתנגדות, עד לניצחון".

 
קאסם אמר כי "יש לנו אויב אחד והוא ישראל, ומי שנמצא עמה. הפיצוץ שהביא למותו של השאהיד המנהיג התרחש ליד שדה התעופה דמשק, והוא היה פיצוץ גדול. אנחנו חוקרים את הפיצוץ ומי שעומד מאחוריו, ובשעות הקרונות נכריז מי עומד מאחורי הפיגוע". 
 
בתוך כך, ארגון אנשי הדת השיעים פרסם מוקדם יותר הודעה ובה הפנה אצבע מאשימה להתנקשות בחיי באדר א-דין לכיוון ישראל. "הציונים בצעו את הגיחה הזו בדמשק, בלב המדינה הסורית והדבר מהווה הוכחה נוספת לצורך להמשיך בהתנגדות עד לכדי שחרור המילימטר האחרון של אדמת לבנון". 
 
באדר א-דין הוא אחיה של אלמנת עימאד מורנייה, ויורשו בתפקיד המפקד הצבאי של חיזבאללה, אחרי שמורנייה חוסל בדמשק ב-2008. בית הדין הבינלאומי המיוחד ללבנון, האשים אותו במעורבות בהתנקשות בחייו של ראש הממשלה הלבנוני לשעבר רפיק חרירי ב-2005. בנוסף, הפנו לעברו אצבע מאשימה באחריות לשורה של התנקשויות בחייהם של בכירים פוליטיים בלבנון.

באדר א-דין נולד בעיירה ע'בירי באפריל 1961. עד 1982 היה חלק מכוח 17 של פת"ח בביירות. לאחר מכן הוא הצטרף לחיזבאללה, יחד עם גיסו מורנייה. הוא חבר במועצת השורא של הארגון השיעי בלבנון, ונחשב לראש יחידת המבצעים מעבר לגבולות.

בחיזבאללה עצמו לא ממהרים להפנות אצבע מאשימה כלפי ישראל באחריות לחיסולו של הבכיר. ערוץ "אל-מנאר" מסר כי הארגון החל בבדיקת האירוע ובוחן האם הפיצוץ שבו נהרג באדר א-דין נגרם מירי ארטילרי או תקיפה אווירית. בהודעה הרשמית של הארגון הוזכרה תפילת "נפילת הקדושים" של באדר א-דין והוסיפו: "הנה המפקד הבכיר מוסטפא באדר א-דין חוזר היום כחלל במערכה בסוריה כשהוא עטוף בגדל הניצחון לאחר שפעל קשה בהתמודדות מול ארגוני הטרור בסוריה שמהווים ראש החנית ליישום המדיניות של ארה"ב וישראל באזור". 

לאחר מכן, האשים את ישראל בחיסול - חבר פרלמנט לבנוני מארגון חיזבאללה. הוא ציין כי חיזבאללה יגיב על כך "בזמן המתאים". "זו הכרזת מלחמה ולא צריך להקדים את החקירה אבל בפירוש ישראל היא שעומדת מאחורי כך", אמר נוואר אל-סאהלי בתחנת הטלוויזיה הנשלטת ע"י חיזבאללה, אל-מנאר. "ההתנגדות תבצע את המתחייב בזמן המתאים" , הוסיף אל-סאהלי.