במסגרת המירוץ לנשיאות ארצות הברית הבטיחה המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, שאם תיבחר לנשיאה, תדרוש מסוכנויות הממשל לחשוף בפני הציבור האמריקאי את כל המידע הקיים ברשותן על עב"מים וחוצנים שהגיעו לכדור הארץ. דובר העמותה לחקר העב"מים בישראל, דוד רונן, טען בתכניתו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" שקלינטון היא לא הראשונה. "לפניה היה הנשיא ג'ימי קרטר, שראה עב"מ ומילא דו"ח על צפייה בעב"מ. הוא הבטיח שכאשר יתמנה לנשיא, הוא יחשוף את כל הסודות שהממשל האמריקאי מחזיק, ומיד כשנבחר מילא את פיו במים", אמר רונן.



מנגד מנה רונן את הבכירים באמריקה שכבר לא חוששים להסתיר את החייזרים: "פול הילייר, לשעבר שר ההגנה של קנדה, מסתובב ממסיבת עיתונאים אחת לשנייה ואומר: 'רבותיי, אני הייתי ממונה על תיק העב"מים של הממשל הקנדי. אני דורש מממשלת ארצות הברית לגלות את האמת'. הגנרל מארק מילי, מפקד הצבא האמריקני, עמד לפני ימים ספורים מול קבוצה של קציני מארינס ואמר להם: 'כל מה שתשמעו עכשיו מבוסס על הניסיון האישי שלי. הקרבות הבאים שלנו ושלכם כקצינים לא יהיו נגד צבאות סדירים, חוליות אויב או צבאות של טרוריסטים בלבד. אתם עוד בתקופת החיים הזאת תאלצו להילחם נגד אנשים היברידיים, שמחציתם ביולוגיים מחציתם מכונות, ונגד אנשים קטנים וירוקים'".



"קיים בארצות הברית פרויקט בשם 'החשיפה'", תיאר רונן, "עם מאה המדענים הכי גדולים בארצות הברית, אסטרונאוטים שהיו על הירח, אנשי CIA וטייסי חיל האוויר האמריקני, שעומדים עכשיו בזה אחר זה, ואומרים 'אנחנו לא פוחדים יותר על הפרנסה שלנו או על הפנסיות שלנו, יש חומרים פיזיים, שברי ספינות, ספינות שלמות וגופות של חוצנים, שמוחזקים על ידי הממשל האמריקני ומהם מנסים לבצע הנדסה לאחור של טכנולוגיה חדישה. הם לא מספרים לציבור בתירוץ עלוב של למנוע ממנו פאניקה. הסיבה האמיתית היא שמי ששם יד ראשון על טכנולוגיה חוצנית, ישלוט בעולם".







האם כל החייזרים שנחתו בכדור הארץ מתו כתוצאה מתאונות נחיתה, או שחלקם נחתו חיים ומוחזקים תחת שמירה הדוקה?
"אם הם חיים בצימר, זה אחלה מקום ללכת אליו בסוף השבוע", השיב רונן, "אומרים שחלקם גופות וחלקי גופות, כי אי אפשר שבן אדם יתפוס בעל חי נדיר או יצור תבוני נדיר ולא יחתוך אותו לחתיכות, נכון? ברור שהם ישוחחו איתו רק לצורך סחיטה של אינפורמציה טכנולוגית צבאית. בהחלט ייתכן שחייזרים נחתו פה כתוצאה מתאונות שקרו להם. אין שום דבר מושלם בעולם, כולל חלליות של חייזרים, אבל יכול להיות שחלק מהם נחתו חיים וחיים עדיין. בדרום אפריקה כמעט הוכרז מצב מלחמה על ידי הנשיא דה-קלרק, לפני כמה עשרות שנים, כשנלכד עב"מ שלם, והועבר לארצות הברית. בדרך כלל מתארים אותם כ'הומונואידיים', כלומר דמוי אדם, אבל לא בהכרח. יש הרבה מאוד עדויות על יצורים בגבהים שונים שנראים בצורה שונה. אין שום כוח ביולוגי שבעולם, שיאלץ אותם להיראות כמו בני אדם. הם נראים לפי הסביבה שבה הם חיים".

"בארץ, היצור היחיד שנלכד, ביצע השמדה עצמית, ביישוב אחיהוד, לפי מסמך רשמי של מדינת ישראל", טען רונן. "הוא התגלה, הגברת ציונה דמתי דקרה אותו עם מקל, ויצא ממנו נוזל של שרף, והוא העלה עשן. הייצור הזה היה בסך הכל באורך של פחות מ-25 סנטימטר. כלי הרכב שאיתו הוא הגיע לא נמצא מעולם, אבל היו מאות עדויות של אנשים שראו בשמיים משהו כמו בין 8 ל-10 'מנורות פלורסנט' עגולות שטסו מצד לצד, מעבר להר ולתוך היישוב שלהם. לפי הדוח בדקו את היצור ארבעה פרופסורים, והשורה התחתונה אמרה: 'על פי חוות דעתי המקצועית לגבי יצור שנמצא במושב אחיהוד, שנחשב ליצור מחוץ לכדור הארץ, הנני מחווה את דעתי, שלא מדובר בחומר ביולוגי מוכר של בעל חי או צומח. אין המדובר בחומר אורגאני, אי-אורגאני או סינתטי'. שבבים מהחייזר נמצאים במעבדות, חלק אצל משפחת דמתי וחלק אצלי, אבל לא בבית, הוא מוחזק באיזשהו מקום".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו