יממה עמוסה בתאונות ישראלים בעולם: הותר היום (רביעי) לפרסום, כי אזרח ישראלי נהרג בסן אנדרס, אי תיירותי בקולומביה. הישראלי נפגע בתאונת דרכים ומותו נקבע בבית חולים מקומי. הישראלי טייל באי עם חבריו והיה בשנות ה-20 לחייו. הודעה נמסרה למשפחתו הבוקר.



הקונסול בבוגוטה, יובל שרעבי, מטפל בהעברת הארון לישראל. יעל זיו, מהמחלקה לישראלים בחו"ל אמרה: ״בעוד אנו מטפלים בסיפור הטרגי של מות האם ובתה בשוויץ, קיבלנו את ההודעה המצערת על הצעיר הישראלי בקולומביה, הלילה היה עצוב וקשה במיוחד״.



כזכור, שתי ישראליות, אם ובתה, נהרגו אמש בתאונת דרכים בשווייץ. התאונה אירעה בכפר קווינטו לפני העיירה ארולו בחלק האיטלקי של שווייץ והתרחשה בשעות אחר הצהריים בכביש מהיר, כאשר יצאו ממילאנו כדי לעבור את הגבול מאיטליה לשווייץ ברכב שכור. שגרירות ישראל בברן מלווה את האירוע מקרוב והקונסול, אלי סנה שזיהה את הגופות, יחד עם יעל לוי מהמחלקה לישראלים בחו"ל, מטפלים בהבאת הגופות ארצה והודעה נמסרה למשפחת ההרוגות במהלך הלילה.



התאונה אירעה חודש לאחר תאונה קטלנית שגבתה את חייהם של שני ישראלים ברומניה. שני סטודנטים נהרגו בתאונת דרכים בעיירה פיאטרה נואמץ שברומניה, תאופיק (מוחמד) אל קרינאוי מרהט ודיאא זובידה מלוד. בתאונה נפצעו באורח קשה שני סטודנטים נוספים, אשר היו עמם ברכב, מאמון ג'בור, מרהט, וסלאח קרינאוי, בן דודו של תאופיק (מוחמד), שנפצע באורח בינוני עד קשה.