ארגון דאעש פנה היום (שבת) באופן נדיר למיעוט המוסלמי בהודו, והודיעו כי בכוונתו לנקום את מותם של בני הדת שנרצחו במהומות בחבל גוג'רט ממנה הגיע ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי וכן במקומות אחרים בהודו. בסרטון, שנקלט על ידי סוכנויות המודיעין האמריקאיות, דאעש לועגים למוסלמים החיים בהרמוניה עם ההינדים "עובדי הפרות, העצים והשמש", וקראו להם להצטרף ל"ח'ליפות" האסלאמית בשטחים הנשלטים על ידי התנועה.



כמו כן, פעיל בארגון הבטיח בסרטון כי בכוונת דאעש לחזור להודו "עם חרב" ולנקום את רצח כאלף מוסלמים במהומות במדינתו של ראש ממשלת המדינה. "בארץ זו אתם תזכו לשנוא את הכופרים, בארץ זו תזכו לקיים ג'יהאד", אמר פעיל דאעש הודי שזוהה בשם אבו אל סלמן אלהינדי, שפועל בגיזרת חומס בסוריה.



"בארץ זו הדת שלכם בטוחה", אמר אלהינדי בהתייחסו לשטחים אשר נכבשו על ידי דאעש, "בארץ זו, חוקו של אללה עומד מעל לכל. בארץ זו, דבר לא יימנע מכם לבצע מעשים טובים, לבצע דעווה, להטיף את האסלאם. בארץ זאת, רכושכם, כבודכם וחייכם מובטחים". פעיל אחר איים כי בכוונת דאעש להגיע להודו במטרה לשחרר את המוסלמים בה ולנקום על מסע הרצח והאלימות שנערך נגדם ב-2002 בחבל גוג'ראט ובקשמיר ובנוסף לכך על שריפת מסגד ב-1992. ראש ממשלת הודו, נדירה מודי, היה מושל גוג'ראט בזמן המהומות שבהן נהרגו יותר מ-1000 איש, רובם מוסלמים, על ידי כנופיות הינדיות. הפעיל הבטיח כי בכוונת דאעש לחזור "עם חרב בידינו לשחרר אתכם, ולנקום על גוג'ראט, קשמיר ומסגד באברי".



בתת היבשת ישנו רוב הינדי, אך היא משמשת גם כביתם של יותר מ-160 מליון מוסלמים, שרק מעטים מהם הצטרפו לארגון הרצחני. מנהיגים בהודו וראשי הקהילה טוענים כי זאת הוכחה לכוחה של הודו כמדינה חילונית ודמוקרטית. זו אינה הפעם הראשונה שארגון מוסלמי תוקף בהודו. בשנת 2008 התרחש ארוע טרור במומביי בו נהרגו 166 בני אדם.