פרסומת בסין לנוזל כביסה הפכה לווירלית מכל הסיבות הלא נכונות. במה שרבים מכנים כ"פרסומת הכי גזענית של 2016", נראית אישה סינית שעושה כביסה, כשמגיע אליה גבר שחור שמנסה "להתחיל" איתה. בתגובה היא קוראת לו להתקרב ואז דוחפת אותו לתוך מכונת הכביסה, שופכת את נוזל הכביסה של חברת Qiaobi, ו"מנקה " את הגבר השחור, שיוצא מהמכונה כגבר סיני".


פרסמות גזענית לנוזל כביסה

הפרסומת שודרה בטלוויזיה הסינית והוקרנה בבתי הקולנוע. ב"דיילי מייל" ציטטו אתר סיני שסיפר כי הפרסומת משקפת את האידאלים הסיניים לגבי היופי. "הודות לסטנדרט היופי הסיני, שמהדיר עור לבן, לרבים בסין יש פחד מעור כהה, דבר שגורם לגישות גזעניות כלפי אנשים ממוצא אפריקני, שנתפסים כ"מלוכלכים". 
הפרסומת האיטלקית

הפרסומת הסינית היא ככל הנראה העתק של פרסומת איטלקית משנת 2007, אלא שבה המקרה היה הפוך: אשה הכניסה את בן זוגה הלבן למכונת הכביסה והוא יצא ממנה כגבר שחור. הסיסמא של הפרסומת היא "צבעוני זה עדיף".

מקרה נוסף של גזענות סינית כלפי שחורים היה במסגרת קידום הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", כשהכרזות לסרט עברו עריכה על מנת שהשחקן ג'ון בוייגה, המגלם את אחד התפקידים הראשיים בסרט, הוקטן כדי שיתפוס פחות מקום.