דקות חרדה לא פשוטות עברו על מבקרי גן החיות של סינסינטי בארצות הברית, לאחר שילד בן 4 נפל לתוך תעלה במכלאת הגורילות של גן החיות וזכה למפגש ישיר מידי עם אחד משוכני המכלאה. מחקירת התקרית, שתועדה ע"י מצלמות האבטחה של גן חיות, עולה כי הילד ככל הנראה זחל מתחת למעקה הבטיחות של מכלאת הגורילות ונפל לתוך הבור בו נמצאת המכלאה. על פי צוות גן החיות, שתי גורילות נקבות נקראו חזרה לכלובי הלילה שלהן ונענו לקריאה אך הזכר הרמבה לא שעה לקריאה והחל להתקדם לעבר הילד.  


אך החוויה הקשה  של הילד לא הסתיימה בנפילה. הילד שנפל עורר את סקרנותו של גורילה זכר במשקל 180 קילו בשם הרמבה, שהרים את הפעוט מהתעלה אליה נפל וכגרר אותו כ-400 מטרים כשהוא בוחן וממש את הילד. משעלה חשש לחייו של הילד, בשל הסיכון שהיווה הרמבה, נאלצו רשויות גן החיות לירות בהרמבה למוות. הילד נשאר כ-10 דקות במכלאה כשאת רובן הוא בילה בסמוך לגופתו של קוף האדם הגדול. 


 

בסרטון שתועד במצלמת האבטחה של גן החיות נראה המון מתגודד מעל המכלאה וזועק זעקות אימה בשעה שהחיה האדירה מרימה את הילד ונושאת אותו. אישה, ככל הנראה אמו של הילד, קוראת לעברו: "אמא אוהבת אותך. אמא פה. תהיה רגוע". לאחר שהאירוע הסתיים, פונה הילד לבית החולים לילדים של סינסינטי, משם נמסר שהילד נמצא בהכרה מלאה וכי הוא צפוי להתאושש.