ביחד לנצח - כל עוד הנצח לא מתועד ברשתות החברתיות. נישואים בערב הסעודית החזיקו מעמד שעתיים, כי הכלה עברה על הסכם טרום הנישואים שלא לפרסם תמונות מהטקס בסנאפצ'ט. החתן, שגילה כי הכלה שלחה תמונות לחברותיה, הגיש בקשה לגירושין באופן מיידי.



אחיה של הכלה אמר בראיון לעיתון סעודי: "היה הסכם טרום נישואין בין אחותי לארוסה לפיו היא לא תשתף במדיה חברתית את תמונות החתונה. למרבה הצער אחותי לא כיבדה את ההסכם ושלחה תמונות בסנאפצ'ט לחברותיה, וזה נגמר בהחלטה המפתיעה של החתן לבטל את הנישואין ולהגיש בקשה לגירושין". האירוע גרם למחלוקת גדולה בין המשפחות, כשקרובי הכלה טענו כי ההסכם לא היה הוגן ומשפחת החתן טענה כי זכותו לבקש גט.



מוקדם יותר השנה, גם בערב הסעודית, התגרש בעל מאשתו כי היא הייתה עסוקה מדי בהתכתבות עם חברותיה בשביל לממש את הנישואין. לאחר החתונה הלכו בני הזוג למלון אך כשניסה החתן לחמם אתה אווירה אשתו הטרייה דחתה אותו כדי לענות להודעות המזל טוב מחבריה, והגיבה בכעס כשביקש ממנה להפסיק.



קרוב משפחה ששוחח עם העיתון הסעודי "אל וואטן" סיפר כי הבעל "הופתע מההתעלמות שלה, וכששאל אם חבריה חשובים יותר ממנו אמרה שכן". בית המשפט הציע לזוג הצעיר לפנות לגישור, אך הבעל התעקש על גירושין.