פחות משבועיים עברו מאז הבחירות לנשיאות ארצות הברית, עמד הנשיא הנבחר דונלד טראמפ במרכז טקס פרסי המוזיקה שהיה ביום ראשון בלילה מטעם AMAS (ראשי תיבות של אמריקן מיוזיק אוורדס). הטקס לווה בדיחות והעלבות נגדו שהגיעו מכל צד. כולל המארחים, המנחים ואלה שהופיעו בטקס. הדוגמנית האמריקאית ג'יג'י חדיד, הנחשבת לאחת מדוגמניות העל בארה"ב מתחה ביקורת קשה מאוד על מלניה טראמפ, מי שתהיה הגברת הראשונה של ארה"ב

חדיד הראתה שהיא לא מתרשמת טראמפ: "אני אוהבת את בעלי, את הנשיא ברק אובמה, ואת ילדי סשה ומאליה" כשהיא מחקה את הנאום של טראמפ בנאום המפורסם שלה בה ציטטה מדברי מישל אובמה.



פנס התקבל בקריאות בוז
חדיד סיפרה על ההתכוננות שעברה לפני ההופעה: "עבדתי כל השבוע על איך הבעת הפנים שלי תיראה ואני חושבת שהצלחתי". ג'יי פארואה שחקן וזמר שהופיע בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" מתח גם ביקורת על מלניה והנשיא המיועד. 

כזכור, זהו לא אירוע המחאה הראשון שנערך בעולם התרבות נגד הממשל החדש. במהלך סוף השבוע, סגן הנשיא המיועד מייק פנס הגיע לברודוואי בניו יורק לצפות במחזמר הפופולרי "המילטון", המספר על קורות אחד האבות המייסדים ושר האוצר הראשון של ארצות הברית, אלכסנדר המילטון. פנס התקבל בקריאות בוז רמות מצד הקהל ובסיום אף זכה ל"נזיפה" מצד צוות השחקנים, בו קראו לו לאמץ את הערכים שהועלו במחזה.