שקט בחאלב. אחרי שהפסקת האש שהושגה אתמול לא החזיקה מעמד, הלחימה בעיר המדממת שבצפון סוריה שוב נעצרה הלילה (חמישי) לאחר שהושג סיכום על הפסקת אש נוספת בין הצדדים הלוחמים בעיר הנצורה זאת בעקבות מגעים אינטנסיביים בין הצדדים. גורם מקרב המורדים אמר כי הפסקת האש נכנסה לתוקפה בשעה 2:30. גורם במשטר אסד אמר כי המבצע לפינוי הלוחמים ממזרח העיר החל ועל פי ארגון חיזבאללה, המורדים אמורים להגיע לחאן תומאן, דרומית-מזרחית לעיר. 



ארגון המורדים המרכזי בעיר, אחראר א-שאם, אמר כי ההסכמה על הפינוי הושגה שניסיון איראני למנוע את פינוי האזרחים והלוחמים נכשל. "היו מאמצים של טהרן לנצל את המצב בחאלב על מנת למנוע כל פינוי של אנשינו, אבל בסופו של דבר הושג הסכם למרות העקשנות האיראנית", אמר אחמד קורא עלי, דובר הארגון.





המורדים אמרו כי טורקיה מילאה תפקיד מרכזי בלגרום לרוסיה להפעיל לחץ על משטרו של הנשיא אסד לפעול על פי ההסכם לאחר שנדחה אתמול. נשיא שתית המדינות, רג'פ טאיפ ארדואן וולדימיר פוטין שוחחו את מול בטלפון והסכימו על חידוש הפסקת האש. המורדים גם האשימו את המיליציות הנתמכות על ידי איראן בהפצצות על מעוזי המורדים בעיר. 



צבא רוסיה אמר כי הוא עוקב אחר יישום הפסקת האש ופינוי האנשים מחאלב. משרד ההגנה במוסקבה אמר כי חיילים בצבא רוסיה מתכוננים להוביל את המורדים אל מחוץ לחאלב בעקבות הוראה של הנשיא פוטין. על פי הטענת הרוסים, הרשויות בסוריה הבטיחו של ביטחון המורדים ומשפחותיהם שיפונו לכיוון העיר אידליב. הרוסים יעשו שימוש במל"טים כדי לעקוב אחרי הפינויף שיתבצע ב-20 אוטובוסים וילוו בעשרה אמבולנסים.