איש העסקים ארנו מימרן, המרצה מאז יולי מאסר של שמונה שנים על חלקו בפרשת "עוקץ גז החממה", ששוויו מוערך ב-280 מיליון יורו, מסר פרטים חדשים על קשריו בעבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון לגיליון נובמבר של המהדורה הצרפתית של "ואניטי פייר", סיפר מימרן כי הזמין, אחרי פנייה של ידיד משותף, את נתניהו להתארח בערב השנה האזרחית החדשה 2000 בדירתו בפריז, בזמן שהוא עצמו שהה במיאמי.



כשחזר, מצא את נתניהו חולה במיטה, והציע לו להישאר עוד שבוע. אז נקשרו, לדבריו, קשרי ידידות ביניהם והוא הזמין את נתניהו למסעדות נוצצת בשאנז אליזה ואחר-כך למונטה קרלו, שם בילו במלון הפאר "הוטל דה פארי".



נתניהו תכנן אז את עתידו, לאחר שחדל להיות ראש הממשלה, ומימרן רצה להיות שותפו לעסקים. לדבריו, השותפות הזאת התחילה כבר במונקו. מימרן, שניהל חברת ברוקרים, נהג להתקשר לבנקאים פרטיים, ואמר להם בשם נתניהו ש"הוא ישמח לסעוד איתם". "ביבי שיחק את המשחק", מספר מימרן. "במהלך הארוחה, כשהשיחה נקשרה, הוא היה זורק לבנקאים: 'מדוע שלא תעבדו שניכם ביחד?'".



השניים נהגו לשוט בספינות ו"צחקו כמו חברים מילדות". פעם אחת, מספר ארנו, כששומרי הראש של נתניהו הלכו לשחות, הא לקח את הנשק שהשאירו וצעק "עכשיו אני הבוס!". "זה לא הצחיק אותם", מספר מימרן."חשבתי שהם יהרגו אותי". ארנו מימרן נחשד בחברות בארגון הרצח של כמה משותפיו לתרמית, אך האשמות אלה מעולם לא הוכחו. לדבריו, המשיך להתראות עם נתניהו גם אחרי שחזר לממשלה כשר החוץ, אם כי היה לו פחות זמן לבילוי משותף.



עוד אמר מימרן, כי פגש את נתניהו גם במוצאי הבחירות ב-2009. "פגשתי אותו בבית מלון בתל-אביב. הוא דן בהרכב הממשלה החדשה עם מקורביו". במהלך משפטו טען מימרן כי "העביר מיליון יורו" לנתניהו למימון מערכת הבחירות שלו. אחר-כך הבהיר כי היה מדובר ב"מיליון פרנקים ישנים", כלומר כמאה חמישים אלף יורו. נתניהו הודה כי קבל ארבעים אלף דולר ממימרן לקרן לפעילות ציבורית שהקים.