נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, האשים היום (שלישי) את הממשל האמריקני בהפצת שמועות שמנסות לפגוע בנשיא הנבחר, דונלד טראמפ. הוא תיאר במסיבת בעיתונאים בקרמלין כי ממשלת אובמה מנסה לערער את הלגיטימיות של טראמפ, למרות שהניצחון שלו הוכח ואושר. פוטין דחה את הטענות שהושמעו בתחילת השבוע אודות הפעילות המינית שהנשיא הנבחר ביצע לכאורה עם זונות בבית מלון במדינה, ואמר: "טראמפ היה עם הנשים היפות בעולם, למה הוא צריך את הפרוצות של מוסקבה?". הוא הוסיף כי האנשים שהמציאו את זה - "גרועים יותר מזונות".
כזכור בהודעה שפרסם דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב, נכתב כי הטענות לפיהן לרוסיה יש מידע כלשהו על הילרי קלינטון או על טראמפ "מזויפות לגמרי". פסקוב הדגיש כי מוסקבה לא עוסקת באיסוף מידע כזה ואמר כי הדיווחים הללו הם "ניסיון נוסף לפגוע ביחסים בין המדינות". הטענה כי רוסיה מחזיקה לכאורה במידע מביך ואישי על טראמפ, פורסמה כחלק ממסמכים מסווגים שהוצגו לנשיא ארצות הברית הנוכחי ברק אובמה, ולנשיא הנבחר טראמפ. 
במסמכים עלה כי בידי גורמים רוסים יש מידע אישי ופיננסי, כולל תיעוד של הנשיא הנבחר מלפני כמה שנים, כשהוא מבלה עם יצאניות בבית מלון במדינה. במהלך התדרוך, הוצג בפניהם תקציר בן שני עמודים, בו אף נכתב על המעורבות הרוסית בבחירות 2016.